• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Nicolee

Samma här, men har känt av någon enstaka sammandragning idag, illamåendet lyser faktiskt med sin frånvaro tack och lov, men mensvärken har hållt i sig hela dagen och blivit värre. Känns som att jag känner efter för mkt eftersom jag har BF idag.damn!

Maho81 skrev 2012-07-22 16:36:44 följande:
    Jag får vara värre och värre mensvärk, mår illa nu till och med.. Kanske skulle testa Alvedon? Men jag kan inte känna att jag har sammandragningar?

• Maho81

Jag hoppas verkligen inte att det ska vara så här nån vecka eller två nu =(

Nicolee skrev 2012-07-22 17:01:14 följande:
    Samma här, men har känt av någon enstaka sammandragning idag, illamåendet lyser faktiskt med sin frånvaro tack och lov, men mensvärken har hållt i sig hela dagen och blivit värre. Känns som att jag känner efter för mkt eftersom jag har BF idag.damn!

• smulan 75

Väntar fortfarande på min bubbla,var bara öppen 1 cm i onsdags kväll ,men efter hinnsvepning o retat tappen i fredags fm har inget hänt. Ska till bm imorgon och om blodtryck fortfarande är högt så skulle vi diskutera igångsättning nästa vecka,så jag får stå ut! Grattis till er alla som fått era mirakel!

• Maho81

Hoppas du har öppnat dig mer imorgon! =)

smulan 75 skrev 2012-07-22 17:05:14 följande:
    Väntar fortfarande på min bubbla,var bara öppen 1 cm i onsdags kväll ,men efter hinnsvepning o retat tappen i fredags fm har inget hänt. Ska till bm imorgon och om blodtryck fortfarande är högt så skulle vi diskutera igångsättning nästa vecka,så jag får stå ut! Grattis till er alla som fått era mirakel!

• grahnkotten

Maho81: jag har också 31/7 så vi får se vem som får träffa bebis först! :)

Nu har det som tur väl är lugnat ber sig hos mig, hoppas att det fortsätter så ett par dagar till så kanske jag hinner bli lite piggare och hitta modet igen! :)

• Alemonia
    chess07 skrev 2012-07-22 14:52:15 följande:
    idag på bf+10 kl 9.45 tittade äntligen en liten grabb ut! allt gick väldigt bra! vi vilar och myser och han tuttar som bara den redan! ;)
    Grattis!
  • Maho81

Grahnkotten, haha ja det blir spännande att se vem som "hinner" först! =)

• JennyL88

Grattis till alla bebisar!! *mysigt*Solig

Jag har haft förvärkar och illamående i  veckor nu och alvedon hjälper då inte mot värkarna iaf.
    Fick starka värkar i lördags under flera timmar fast de avtogObestämd lite synd!!
    Men min kära sambo har tror sedan innan att bebis kommer imorgon, så vi får hoppas på deFlört
    Är i v.39 och bebis är stark och pigg!!

Lycka till allihopa{#emotions_dlg.flower}

BF 31juli
Svar på tråden Juli bebis 2012