• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • grahnkotten

Nilepile89: tack för stödet, jag hoppas också att det går bra! Kroppen är ju fantastisk.. Så det löser sig säkert! :)

• Maho81

Förresten, fler än jag som har VÄLDIGT mycket vitaktiga flytningar? Det är en liten sjö i trosskyddet/pappret varje gång jag är på toa, vilket är ofta..

• grahnkotten

Maho81: det har jag också! Har funderat på det, har haft det i ett par dagar nu och funderar på om det är slemmisen som lossnar i omgångar.. Läste också att det är vanligt m kraftiga flytningar i slutet av grav!

• Maho81

You are reading My mind ^^, Eller också är det önsketänkande haha! men Fasiken sån mens- och ryggvärk jag har idag och tungt som sjutton känns det i "mensmagen".

grahnkotten skrev 2012-07-22 12:33:07 följande:
    Maho81: det har jag också! Har funderat på det, har haft det i ett par dagar nu och funderar på om det är slemmisen som lossnar i omgångar.. Läste också att det är vanligt m kraftiga flytningar i slutet av grav!

• Woogie

Shit, jag satt och läste i morse och tänkte att jag är den ende som det inte händer något för... Gick på toa och i pappret var det helt klart del av slemmisen. Alltid något... Ingen mensvärk att tala om, men nu har vi iaf varit på en liten promenad i bokskogen. Vi får väl se...

Grattis till er som har fått!

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • EllaBella02

Grattis till nya bebisarna! Jag har också napp till tösen. Tredje sorten verkar vara en hit, det är märket mum eller mam vet inte hur de stavas : ) Igårvar vi iväg hela dagen nästan med bebis. Jag är faktiskt lite bekväm av mig och stannar gärna hemma med den lilla, men nu börjar min sambo jobba imorgon så då får jag nog ta mig i kragen lite så jag inte blir helt inlåst här hemma. : )

• Nicolee

Exakt samma känsla här, BF idag, men känner inga större förhoppningar på att det ska sätta igång. Vi får hålla tummarna för varandra att vi håller på öppna oss iaf :)

Maho81 skrev 2012-07-22 10:01:29 följande:
    Åh så "härligt" (missförstå mig rätt ^^,) att det är någon mer som är/har som jag =) Fast du får i alla fall slemmiga flytningar varannan dag, jag får absolut ingenting. Bara en ond molande mensvärk. Blä. Men jag läste att latensfasen/öppningsskedet kan kännas så här, vad tror du? Håller vi på och öppnar oss eller är det bara elaka förvärkar?

• Maho81

Jag hållet tummarna stenhårt =)

Nicolee skrev 2012-07-22 13:43:09 följande:
    Exakt samma känsla här, BF idag, men känner inga större förhoppningar på att det ska sätta igång. Vi får hålla tummarna för varandra att vi håller på öppna oss iaf :)

Svar på tråden Juli bebis 2012