• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Har också napp, annars skulle jag bli söndersugen.

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • chess07

idag på bf+10 kl 9.45 tittade äntligen en liten grabb ut! allt gick väldigt bra! vi vilar och myser och han tuttar som bara den redan! ;)

• Maho81

Dåså, då var en 45 minuters skogspromenad men hunden utförd, ryggvärken förvärrades då en väldig massa, får se om något annat kommer igång också ^^,

• Maho81

Åh grattis Chess! =D berätta gärna lite mer sen när du orkar/har tid! =)

• Sladdis

Matteo har också napp ibland. När han har ont i magen suger han hellre på den konstigt nog. Vi använder NUK annars klöks han.

• anjiali

Sajo och vermillion stort grattis

Än vet dom inte vad det är för infektion jag har fått så dom
    Håller oss kvar ett tag till på sjukhuset. Vill bara hem till mina andra barn. Dom var ute med sin pappa igår och skulle ha en bra dag som dom helt plötsligt fick avbryta och åka till mormor och morfar. Utan att säga hejdå och sen få veta att jag ska opereras och inte kommer hem. Dom verkar vara vid gott mod men tror nog att det är rätt jobbigt för dom.

Vi väntar på nya provsvar och en ny gynkonsult. Tycker det är jävligt synd att dom inte kollade inne i livmodern när jag ändå var sövd igår.

Nått positivt i det hela är att som ett mirakel gör det helt plötsligt inte ont att amma. Hade så jävla ont i bröstvårtorna så jag igår tömde Apoteket på alla krämer och hjälpmedel och tänkte ge upp. Men igår sen fm fick lillan inte amma och jag pumpade. Vet inte om det var vilan eller pumpningen som hjälpte. Känns som om mjölken kommer mycket lättare nu efter att pumpat igång den.

Hoppas nu att ni som är kvar snart uppdaterar om att bebis har kommit.

• millifjor

Grattis till bebisen!
    Sitter på en bänk o tittar ut över havet o bara längtar efter min knodd, men hon jävlas redan med morsan sin o vägrar att komma ut!

Svar på tråden Juli bebis 2012