• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Maho81

Magen har sjunkit rätt mycket sen 15 juli och idag vaknade jag men ihållande mensvärk - jobba på lilla kroppen! =)

• ToKar

Tack alla och grattis till Trolla och Owner!

sajo81, håller tummarna att det är på G

• Woogie

Jag beklagar sorgen downunder och ellabella! Grattis till er som har fått! Här händer i vanlig ordning inte mycket. Sov bättre i natt än på länge, men hade några förvärkar iaf. Nu är mannen ledig, jag har sagt att om hans chef vill ringa in honom igen kommer jag ta luren och berätta att jag har brutit handen på honom!

Nu ser jag fram emot att kunna ta det lugnt och främja mitt oxytocin så det här fått ett slut och resten av livet kan börja.

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Nicolee

BF i morgon men det känns väldigt tveksamt att något kommer ske. Inte en känning förutom ett otroligt tryck neråt senaste 3 dagarna. Räknar iskallt med att gå över iaf några dagar. Åh håller ju på att längta ihjäl mig nu!!

• froggyL

Ingen uppdatering från Sajo efter 11-besöket. Bebis kanske? :)

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • smulan 75

Väntar fortfarande här 40+4 idag och inget har hänt efter hinnsvepning o retat tappen igår kl 11Skrikandes

• smulan 75

Fick höra att det skulle hända nåt inom 24h men inte för mig,envis bubbla jag väntarFlört
    gick ju över 1 vecka med sonen,så bara vänta och se men så drygtTungan ute

Svar på tråden Juli bebis 2012