• AnnaSv

Augustibebis 2012

Hoppar in här! Har också plussat precis.. Dock svagt än så länge.. Tar ett digitalt på lördag tänkte vi.. Känner av molvärk, och grymt ömma bröst! Var så jag upptäckte förra grav också.. Funderar på när man ska berätta för närstående.. Har ni planerat nått särskilt? Funderar på att dra på ungen en "jag ska bli storebror" t-shirt till jul men skulle gärna vilja göra ett vul först! :/

• AnnaSv

Larsson92 är det testlagrets? Blir det två" rosa" streck så är du gravid.. Se mitt galleri.. Dom är svaga men ändå positiva :)

• AnnaSv

Jag läser till undersköterska blir färdig till sommaren så detta har vi planerat noga ;) skönt att slippa jobba under grav också.. Gjorde det förra gången vilket inte var roligt med den foglossningen jag hade :/

• AnnaSv

Sommar83 under min förra graviditet visste jag inte hur långt gången jag var, kunde skilja ett par veckor och jag fick göra vul utan att be om det så det kan absolut vara skäl nog!!

• AnnaSv

Nu har vi fått det svart på vitt! Även det digitala visade nu GRAVID! :)

• AnnaSv

Här planeras det förfullt!!
    Har nu bestämt hur jag ska berätta för min släkt iaf.. Sambon sover just nu så vi får se om han vill använda min ide till sin släkt också :-P
    Något i stil med detta ska vara inslaget till mor min på julafton. Men det är bara dom närmsta i familjen som kommer få veta då.. Övriga får vänta några veckor till.
    Hoppas bara lilla Myran vill stanna nu!!

• AnnaSv

Nyköpings bo: jag är också i vecka 8-9 då men vill ändå att ärmars familjen ska veta.. Oavsett hur det går..

• AnnaSv

Jag känner mig inte direkt illamående.. Men det kan jag inte minnas att jag gjorde sist heller såhär tidigt.. Det kom efter några veckor sedan kräktes jag minst 1 gång om dagen till och med vecka 16.. Räckte att jag gick förbi köket när sambon lagade mat så fick jag springa till toa..

• AnnaSv

Jag äter järntabletter redan eftersom jag är blodgivare.. är bara lite mer än 1 månad sen sist så jag måste äta för att få tillbaka det jag förlorat och nu går det ju åt ännu mer med en liten i magen..

• AnnaSv

Idag har jag känt mig så säker på att börja blöda så jag har binda.. Mensvärk som attan och så kände jag som hugg i typ livmoderhalsen :/ är livrädd!! Usch :(

Svar på tråden Augustibebis 2012