• AnnaSv

Augustibebis 2012

Godmorgon på er.. Hoppas alla sovit gott.. Nu är det bara 1 vecka kvar till julafton!!! Tjoho :)

• AnnaSv

Nyköpings bo: här har vi sovit hela natten men tar tillbaka "god" iaf.. Trodde att jag på grund av mitt illamående skulle gått ner i vikt men icke.. Upp 4 kg och på måndag är det inskrivning och detta betyder att jag kommer åka på en glukosbelastning senare då mitt BMI är för högt nu.. :(

• AnnaSv

Mamma060314: välkommen! Stackare som mår så dåligt ! jag har också yrsel.. Varje gång jag ställer mig upp måste jag ta tag i nått och stå still en stund men sen släpper det.. Är just nu soffliggandes i stort sätt dygnet runt.. Mår illa men kräks inte.. Hoppas på att bli bättre snart så jag åtminstone klarar av hundpromenaderna..

• AnnaSv

Poison.. Vill du inte ha några om och men Och vara på den absoluta säkra sidan så undvik all lax, strömming, kalla röror, ostar (opastöriserade), mögelost (tub går bra), kittost, syltor, Patéer, kött som ej hettats upp (torkat, kallrökt, gravad) hmm det var nog allt..

• AnnaSv

Poison: haha jag tog bara vad som stod på hemsidan och tog bort alla om och men

• AnnaSv

Härligt att höra Pisan!! Hoppas hjärtat på det lilla livet slår i 90 år till ;)

• AnnaSv

Idag var jag ute en kort sväng med hunden och gubben lagade mat så fort jag kom innanför dörren smällde stanken (matoset) till mig och jag fick springa till toaletten.. Så nu är första spyan lagd exakt såhär var det sist med, kräktes varje gång matlagning pågick..

• AnnaSv

Imorgon är det dags för inskrivning och vul. Vi ska även ha bestämt oss om det här med kub. Åhh jag velar!!

• AnnaSv

Vad det gäller föräldrapenning här så hoppas jag att min SGI kvar. Tog ut fp dagarna mellan jobb och studier och AMS tänker jag anmäla mig på samma dag jag slutar skolan i juni! Dock är den inte så hög 290 om dagen tror men det är ju bättre än lägsta! Här kommer jag ta ut dagarna eftersom jag inte har nått jobb och gubben är viktig där han är dessutom jobbar han bara helger så även han kommer ju få jätte mycket tid med den lilla och så är våra förhoppningar att få en liten till riktigt tätt så dom börjar dagis tillsammans när den allra minsta är ca 1,5 år.. Ja det är våra planer det :p hoppas på att vara hemma i 3 år iaf! :)

Svar på tråden Augustibebis 2012