• AnnaSv

Augustibebis 2012

Bullen85: jag har ätit mindre än vanligt och iofs inte rört nånting på mig senaste tiden och jag har gått upp 4 kg.. Gick in i vecka 8 idag.. Känns riktigt surt faktiskt.. Hade satt en gräns som jag tänkte försöka låta bli att passera men nu är det bara 6,5 kg kvar dit

• AnnaSv

Mästerkattenistövlar: här sitter nog också en del i tuttarna.. Gubben tyckte vi skulle ta tuttbilder istället för magbilder.. Han tror dom kommer växa mer än magen

• AnnaSv

Bullen: här beror det nog på att jag inte rört mig något och magen är trögare än trögast.. Svullen som attan är jag.. Ja, mer orsak än så kan jag inte komma på till kilona eller ja, blodvolymen har ju ökat och så har jag inte rakat benen på ett tag

• AnnaSv

Hejåhå: nej på vissa ställen får inga göra och på andra blir alla över en viss ålder erbjudna men här så blir alla erbjudna.. Innan fick alla erbjudande att göra fvp men nu har dom ändrat till detta istället.. Är olika överallt!

• AnnaSv

Appropå det här med att berätta för folk som har svårt/inte kan få barn på egen hand så vet jag bara en i min närhet som har det och jag har tyckt det varit jätte jobbigt att överhuvudtaget tänka på att berätta, nästan så man vill ursäkta sig.. men nu dök hon ju helt oväntat upp här i tråden så då blev det lättare att ge sig till känna

• AnnaSv

Åh en Vilgot har jag här hemma Redan när jag höll i gravtestet första graviditeten var jag tvärsäker på en pojke. Sen jag fick honom har jag haft svårt att se mig själv som en flickmamma men har hela tiden nu sen jag plussade känt på mig att det är en flicka.. Gubben tror pojke nu men han trodde ju flicka sist.. Hoppas vi får svar i augusti

• AnnaSv
    Strossel skrev 2011-12-18 22:48:05 följande:
    Konstigt att ens sambo alltid ska vara tvärtemot haha.. min sambo var bombsäker på pojke sist! Vilgot är ett riktigt sött namn, jag känner dock bara buspojkar med det namnet haha
    Haha då har du inte träffat min Vilgot.. Han är lugnet själv och hittar aldrig på hyss Pålitligare 3-åring får man nog leta efter.. Och det här kommer jag garanterat få ångra att jag skrev
  • AnnaSv

Nehej, godnatt mer er! Stor dag imorgon! Skänk mig en tanke framåt 9.30-tiden Då ligger jag i den underbara stolen med benen i vädret!

• AnnaSv

Nu har vi gjort vul.. Känner mig dock inte lugnare.. Vi fick se ett litet hjärta som tickade men han sa att jag var i vecka 6+1 eller +0 vilket innebär att jag då fick mitt första positiva test 1-2 dagar efter ÄL och det tror jag inte på så nu är jag snarare oroligare än jag var innan läkaren var nonchalant i sitt sätt och verkade inte ta sitt jobb på allvar, skyllde också på dåliga apparater att det kanske inte stämde exakt.. Ajja jag vet inte... Hjärtat slog iaf

Svar på tråden Augustibebis 2012