• AnnaSv

Augustibebis 2012

Naimisen: nej inte mamamia utan vanliga kvinnohälsan på vårat sjukhus i kommunen.. (anonym än så länge så vill inte säga vilken stad) sen blir det förmodligen KUB och sen RUL så vill pyret stanna kommer vi få titta på den 3 gånger under graviditeten :)

• AnnaSv

O hanna o: vi har en del gemensamt! Inskrivning samma dag, sonen helt påla eras till skillnad mot denna grattis och välkommen

• AnnaSv

Anneh: jag gjorde den själv och skrev ut och satte i ram! Men det är möjligt att det finns något liknande att köpa, det har jag ingen koll på..

• AnnaSv

Vi ska berätta för min familj på juldagen när vi firar tillsammans genom att ge mamma tavlan som ni ser i inlägget längre upp.. Sambon har inte riktigt bestämt sig för när och hur han ska berätta.. Men det blir kanske också till jul nu när vi ska få göra vul innan..

• AnnaSv

Insåg precis att mitt labila humör senaste tiden beror på graviditeten då jag började storgråta till postkodlotteriet Haha!

• AnnaSv

Lolli87: du är inte ensam!! Folk har börjat syna mig uppifrån och ner och ser misstänksamma ut.. Får dra i tröjan hela tiden och dra in magen :p

• AnnaSv

Hungern kan jag verkligen hålla med er om på symtomen! På MAT, sötsuget är som bortblåst men mat vill jag ha massor! Gärna fet också. Klockan 8 idag åt jag upp resterna från igår (flygande jakob) och jag som inte kan äta frukost före 10 i vanliga fall haha och absolut inte mat direkt på morgonen..

Tur för mig att vi ska äta flötig pizza sen idag.. så GÖTT!! Haha

• AnnaSv

Natlup: jag har heller aldrig fått nidblödning.. Vad jag har läst mig till så är det ovanligt att få det!

• AnnaSv

Stat: grattis till plusset!! Det är mycket vi alla har framför oss nu! Tänk om man kunde slippa oron vad underbar graviditeten skulle vara då! Jag har bara berättar för min klasskompis som åker med mig eftersom vi pratat så mycket om barn och att vi så gärna vill ha oss en liten var ;) min familj får reda på juldagen och kompisarna får väll reda på det när tillfälle ges efter vul nu den 19. Har ni berättat för någon? Man vill ju bara skrika ut nyheten

Svar på tråden Augustibebis 2012