Augustibebis 2012
Vad skönt att allas vul har gått bra idag.. Och en tvillinggraviditet!! Då roligt, grattis
Vad skönt att allas vul har gått bra idag.. Och en tvillinggraviditet!! Då roligt, grattis
Gadget: tack :) ja hjärtat slog för fullt och det är jag så glad över! Men den där lilla irriterande oron kommer väll alltid finnas där och gnaga.. Fick tid till glukosbelastning, kub och RUL idag också så nu har jag en del att se fram emot!!
Nej jag vet inte när min ÄL var men tror ju inte den var 1-2 dagar innan jag plussade som det måste bli enligt den veckan jag är i nu.. Imorgon är det 4 veckor sedan jag plussade och då är jag i vecka 6+1 eller +2. jag hade räknat med att vara i vecka 7+0 som ABSOLUT minst.. Men han mätte kanske fel på några mm eller så är det en seg liten bebis därinne.. Levde gjorde den iaf och det är ju huvudsaken
Nu har vi bestämt oss för att vänta med att berätta för släkten till efter kub som är 30 januari. Jag kommer nog dock att berätta för min mamma och syster denna vecka..
Kan inte minnas när jag mådde såhär dåligt sist.. Visste inte att det var möjligt att ha sån här sjuklig trötthet.. Allmän olust och illamående lider jag också av.. Dessa i kombination med varandra leder till att man ligger konstant nerbäddad i sängen eller soffan.. Förmiddagarna mår jag bäst och eftermiddagen sämst.. Nu säger jag gonatt!
Jösses vad ni skriver.. Jag har fullt upp med att läsa ikapp så jag hinner aldrig skriva något! Haha :p igår morse tog jag mig en långpromenad med hunden på 1,5 timme.. Ja just det det var så foglossningen kändes blev jag ordentligt påmind om men det släppte framåt kvällen.. Får nog nöja mig med fler lite kortare promenader hädanefter.. :)
Berättade för min mamma för en stund sen.. Det var rena rama glädje utropet :p började prata om semestervikariat så frågade hon om jag tänkt söka och då sa jag neörnar ska vara ledig för vi ska få en bebis i augusti! Vet inte allt hon sa men nått i stil med följande: nej men åhh så roligt! Jag ska bli mormor igen åh så roligt! Du kommer få en flicka! Och så vidare.. Haha :p
Neörnar=nej jag