• AnnaSv

Augustibebis 2012

Angående det här med att ta reda på kön så är vi överrens om att vi inte vill veta.. Tycker det är en stor del av tjusningen med graviditeten att just inte ha en aning utan att bara få spekulera.. så spännande och nyfiken är jag så jag nästan spricker haha

• AnnaSv

Här gör dom också kub på magen.. Har nedräkning nu.. 25 dagar kvar... SEN ska jag berätta för ALLA.. Haha :) om nu allt är som det ska.. mamma håller på att få panik över att hon är den enda som vet :p tigger om att jag ska berätta för någon mer så hon har någon att prata av sig med :p men sa till henne att hon gärna får prata om mig och graviditeten med mig ;)

• AnnaSv

Åhh jag har äntligen hittat något jag tycker är riktigt gott... Färsk ananas! Har varit så trött på att inget smakar vidare bra..

• AnnaSv

Åh nu fick jag ännu en anledning till att äta ananas!! Få igång min tröga mage! Det där med att sätta igång förlossningen tror jag inte på speciellt inte innan bebis är redo :)

• AnnaSv

Bullen: haha! Skulle nog inte vara så förtjust i konserverade, måste vara den där friska och lite sura smaken som bara de färska har! Attans så kräsen man är nuförtiden!

• AnnaSv
    Naimisen skrev 2012-01-07 20:26:50 följande:
    Anna och Saamoj har inboxat er
    Tack
  • AnnaSv

Glukosbelastning pågår! 1 timme och 55 min kvar.. Blev lite purken över att jag inte skulle få svaret direkt utan måste kontakta bm sen..

• AnnaSv

Här är en till som är illamående om kvällarna.. Mineralvatten får dock illamåendet att lägga sig lite. Slipper iaf att sitta och ha kväljningar hela tiden då ;p Längtar efter att kunna äta mat igen!! Igår petade jag i mig några makaroner och idag har jag hoppat maten helt. Lätt yoggi, apelsiner, ananas, rostbröd, surt och salt godis är väll ungefär vad jag lever på..

• AnnaSv

Saftochbulle: håller tummarna för att det går bra för dig denna gång!! Ja, jag hoppas så klart att detta går vägen för oss allihopa :)

Svar på tråden Augustibebis 2012