Augustibebis 2012
Lacey: du är inte ensam om att drömma om missfall :( usch det är så hemskt när det känns så verkligt..
Lacey: du är inte ensam om att drömma om missfall :( usch det är så hemskt när det känns så verkligt..
AMD83: jag borde vara vecka 6+0 och ska på VUL den 19 december för att fastställa exakt hur långt gången jag är för att sen kunna få möjlighet till KUB om jag vill göra det..
Till våren (april-maj) ska vi ta en tur till Ullared och då kommer det shoppas grejer!
Men innan dess så ska vi vara säkra på att allt är som det ska inne i magen.. Innan dess köper jag inget om det nu inte dimper ner något som väcker mitt måste ha begär! För någon gång ska det förhoppningsvis bli syskon även om det inte skulle bli det denna gång..
Barnvagn och bilbarnstol har vi sen innan annars skulle jag nog börja kolla på det runt maj månad också..
Naimisen: Läste precis din förlossningsberättelse på bloggen! Log hela tiden i princip och tårarna bara rann.. Shit vad häftigt! Och vilken tur att allt gick bra
Det är ju inte riktigt vad man väntar sig hos en förstföderska att det ska gå så snabbt..
Idag åkte jag iväg och tog en handling ENBART till mig själv eftersom det inte finns något hemma jag kan tänka mig att äta.. All matlust är som bortblåst.. Blev iaf yoghurt i flera varianter, morötter och frukt.. Så nu ska jag väll iaf lyckas få i mig någonting om dagarna.. Synd att vågen inte funkar hemma.. Skulle vara så intressant att veta nu innan man ska på inskrivningen så man slipper få chocken då.. Kanske köpa hem batterier sen.. Hmm..