• AnnaSv

Augustibebis 2012

Lacey: du är inte ensam om att drömma om missfall :( usch det är så hemskt när det känns så verkligt..

• AnnaSv

AMD83: jag borde vara vecka 6+0 och ska på VUL den 19 december för att fastställa exakt hur långt gången jag är för att sen kunna få möjlighet till KUB om jag vill göra det..

• AnnaSv

Till våren (april-maj) ska vi ta en tur till Ullared och då kommer det shoppas grejer! Men innan dess så ska vi vara säkra på att allt är som det ska inne i magen.. Innan dess köper jag inget om det nu inte dimper ner något som väcker mitt måste ha begär! För någon gång ska det förhoppningsvis bli syskon även om det inte skulle bli det denna gång..

• AnnaSv

Barnvagn och bilbarnstol har vi sen innan annars skulle jag nog börja kolla på det runt maj månad också..

• AnnaSv

Naimisen: Läste precis din förlossningsberättelse på bloggen! Log hela tiden i princip och tårarna bara rann.. Shit vad häftigt! Och vilken tur att allt gick bra Det är ju inte riktigt vad man väntar sig hos en förstföderska att det ska gå så snabbt..

• AnnaSv

Idag åkte jag iväg och tog en handling ENBART till mig själv eftersom det inte finns något hemma jag kan tänka mig att äta.. All matlust är som bortblåst.. Blev iaf yoghurt i flera varianter, morötter och frukt.. Så nu ska jag väll iaf lyckas få i mig någonting om dagarna.. Synd att vågen inte funkar hemma.. Skulle vara så intressant att veta nu innan man ska på inskrivningen så man slipper få chocken då.. Kanske köpa hem batterier sen.. Hmm..

• AnnaSv
    Sandrina skrev 2011-12-12 15:06:15 följande:
    Jag ska också åka iväg och handla till mig själv ikväll! Har inte heller någon större matlust, vill bara ha vissa saker!
    Helgen bestod mest av rostade mackor, haha! Äter jag aldrig annars men nu kunde jag inte tänka mig något annat!
    Dricker vanligt vis minst 3 koppar kaffe om dagen, nu kan jag inte ens känna doften utan att bli illamående.

Äter ni några vitaminer eller andra tillskott för att få i er allt man behöver? Jag är lite orolig att jag inte få i mig allt jag behöver när matlusten inte finns!

Min vän som fick barn förra året rekommenderade mig att äta smörgåsar med leverpastej & apelsinjuice! Då får man tydligen i sig mycket bra! Inte mig emot! :)
    Folsyra och järntabletter.. Järntabletter äter jag dock bara för att jag är blodgivare och det hade inte alls gått lång tid sen senaste blodgivning och innan jag blev gravid (1 vecka typ) så då kändes det som att jag borde fortsätta med det ett tag
  • AnnaSv
    anneh skrev 2011-12-12 16:04:38 följande:
    6+3 idag, kom precis hem från inskrivningen! Det gick bra, dock var jag inte helt beredd på att min bm ville ha cellprov, så det blev till att hoppa upp i gynstolen! Annars var alla prover fina, något högt blodsocker bara.
    Usch det är inte kul att behöva göra sånt utan att vara förberedd.. Varför fick du göra cellprov?
  • AnnaSv
    Naimisen skrev 2011-12-12 19:55:49 följande:
    Va ytterst nära att shoppa första bebisplagget idag när jag shoppade åt sonen. Kappahls newbie kollektion är fantastisk, men jag har inte bestämt mig om den känns för vintrig än.
    Åhh nu fick du mig att gå in och titta på bebiskläder.. attans vad det kliar i fingrarna nu
  • AnnaSv
    Ellenbmt skrev 2011-12-12 20:15:54 följande:
    Jag vill inte äta någonting känns det som!? Hjälp med tips gärna!
    Har tyvärr samma problem jag.. men idag köpte jag hem grönsaker och frukt så det hoppas jag att jag ska kunna peta i mig ett par gånger under dagen.. Inget sug på nånting men äta måste man ju..
Svar på tråden Augustibebis 2012