Augustibebis 2012
Hallå där!
Jag tror att det är dags för mig att ansluta här. Plusset var lite otydligt men jag känner mig väldigt gravid så jag utgår ifrån att så är fallet och så får vi se
OM jag är det så lär BF ligga runt 1/8.
Jag har hängt här på FL i omgångar. Jag är 43, har fyra stora barn (födda -90, -92, -94 och- 95) och två små (födda jan -09 och feb -11). Samma pappa alla sex (han är också 43). Lillplutten föddes med akutsnitt (ineffektiva värkar) vilket gör mig lite nervös när jag nu är gravid igen. Jag vet inte hur pass sliten min livmoder är men hoppas att det kommer att framgå av journalen - jag vet alltså inte ännu om jag måste välja planerat snitt eller om jag kan satsa på en vaginal förlossning.
Denna graviditet var inte ett dugg planerad - jag trodde att min ålder, mina extrakilon, att jag ammar och att vi under den här perioden knappt kom åt något myspys skulle göra det räääätt osannolikt med en graviditet. Men nehej. Och i och för sig är jag glad ändå för visst vill jag gärna ha en till. Samtidigt som jag är nervös med tanke på snittet och så.

Börjar väl bli lite trött...