Aprilia1977 skrev 2012-01-02 19:23:47 följande:
Hej alla plussare!
8+3 här!
Jag är så orolig att jag skakar i hela kroppen. Ja ghar varit ledig i 4 dagar. Första dagen på jobbet idag och sedan jag kom hem har jag mått så otroligt dåligt. Kan inte sätta fingret på vad det är. Men idag har den värsta illamåendet hittills slagit in. Kan det vara att man har börjat jobba, stress??
Eftersom jag haft ett missfall för snart precis ett år sedan, oroar jag mig för alla olika symptom som jag har.
Kan den där smärtan vara en sammandragning, kommer vattnet att gå, etc.... Jag är helt enkelt livrädd. Det är klart att jag glädjer mig, för inte kommer jag att sörja ett barn mindre om jag ev. förlorar, så om jag varit glad eller inte.
Jag fryser så otroligt mycket, undrar bara om det är några av er andra som har känt samma olustiga känsla. Att man känner sig dålig, men inte riktigt kan förklara på vilket sätt.
PS.
Grattis till er alla! Och nu håller vi tummarna!
Det kan nog vara stress helt enkelt. Eller början på ett virusangrepp. Med största säkerhet är det ingenting farligt.
Oron du känner förvärrar säkerligen symptomen. Stackars dig, jag vet hur det är, efter ett mf är man på tårna precis hela tiden och ser katastrofer runt vartenda hörn.
kram.