Augustibebis 2012
Här (Hudiksvalls MVC) är det också UL runt v 19 som gäller.
Gjorde ett CB digital idag, fåniigt men stickorna gav svaga plus så jag kunde inte låta bli. Den sa "gravid 3+", ingen surprise men jag blev glad ändå
Här (Hudiksvalls MVC) är det också UL runt v 19 som gäller.
Gjorde ett CB digital idag, fåniigt men stickorna gav svaga plus så jag kunde inte låta bli. Den sa "gravid 3+", ingen surprise men jag blev glad ändå
Jag har usel aptit istället men det beror nog på att jag mår illa en stor del av tiden.
Fast idag blev det sushi och det orsakade inget illamående alls, tvärtom mådde jag strålande i över en timme efter middagen. Inte dumt
Jag är lite liberal med min LCHF nu eftersom jag är gravid (känns viktigare att äta alls än att äta rätt) så jag åt massor av sushiris som de striktare i familjen inte ville ha. Kallt syrat ris med soja och wasabi var tydligen exakt rätt mat för att slippa må illa. Där ser man. Gott som 17 var det dessutom. I vanliga fall äter jag ju inte ris alls så det kändes verkligen exotiskt.
Men så fort jag fått i mej käket så slutar illamåendet.Vad är det som är farligt med hårfärg? Är det att fostret kan få missbildningar? Ökad risk för missfall? Känns som att det borde forskas mer kring detta området... Och det måste ju finnas andra saker som oxå är mindre bra såsom bodylotion...?!!?!