Hej! Jag har en fråga som kanske är lite underlig.. Ni som har barn sedan innan, har ni varit med era barn på öppna förskolan? Ni som är gravida, har ni tänkt att vara på öppna förskolan? För jag tillhör en helt nyöppnad familjecentral där min barnmorska, BVC och öppne förskolan är i samma hus. De öppnade bara precis öppna förskolan för en vecka sedan.. var där och kikade och det är jättefint! Massa aktiviteter med babycafé, musikrum, matlagning,babygymnastik, spädbarnmassade.. ja, allt mellan himmel och jord. Öppna förskolan ligger även bara 5min promenad ifrån mig... så jag hade tänkt att kanske vara där kanske en gång i veckan.. särskilt eftersom jag inte känner så många andra som har barn i samma ålder.. många har barn som redan är 2-3år. Men enligt min väninna så är man "bara på öppna förskolan kanske MAX en-två gånger per månad." (Värt att tillägga är hon är skeptisk och negativ gentemot det mesta..) Men min fråga är alltså hur ni använt öppna förskolan och/eller är detta något ni kommer besöka?