Inlägg från: babyhummingbird |Visa alla inlägg
  • babyhummingbird

Augustibebis 2012

Stövelkatten: Å vilken fin film!! En sån där skall jag absolut be min filmnörd till sambo göra.. Risken är dock att han lägger in så mycket effekter och ljudeffekter att man inte hör själva bebisen, haha!

Han kom med en helt fantastisk idé till förlossningen.. Detta var hans enda krav och han skulle skriva ett eget förlossningsbrev så det säkert kom med.. Blev ju klart nyfiken och undrade vad det var för krav han hade. Jo.. Precis när bebisen föds.. På BB.. Så vill han filma detta.. och samtidigt spela upp "Imperial march" från Star Wars inne i förlossningssalen.

Så ja.. Där har ni min förlossning. Hahahaha..

• babyhummingbird

Måste tillägga: Enligt honom var detta en "fantastisk" idé.. Inte enligt mig, om man inte förstod det, haha..

• babyhummingbird

Haha, eller hur.. Nej nej.. Han kan skriva hur många förlossningsbrev han vill.. Inget Star Wars under förlossningen! Haha :)

• babyhummingbird

Här har jag hört tvärtom.. Jacuzzi är okej en kortare stund.. Men bastu är inte okej på grund utav den höga värmen.. Men som med allt annat så funkar det nog med sunt förnuft.. En kortare stund borde kanske inte vara någon fara.

• babyhummingbird

Är det bara jag som inte gjort/kommer göra KUB. I vår kommun får man inte göra detta om man är under 32.. Samma som med NUPP. Är det verkligen så olika från ett kommun/landsting till ett annat?

• babyhummingbird

Här får vi själva välja om vi vill ha ett möte i vecka 20 och sen i vecka 25.. Eller så kan man skippa det första och bara ta det vecka 25. Glukos gör vi sedan i vecka 28.

• babyhummingbird

Alltså... Ibland (som just nu) får jag SÅ ont i underlivet... Alltså typ vid blygdbenet liksom... Gör riktigt ont.. VAD är det? Håller i sig i typ 15sekunder kanske.. Sen är det paus... Sen kommer det igen... Typ tre gånger... Är oavsett om jag står upp, sitter ner.. Det känns som om någon sticker in en kniv rätt in i blygdbenet typ!

• babyhummingbird

Har nu äntligen fått tid för RUL den 2/3.. Två dagar innan min födelsedag.. Vilken perfekt födelsedagspresent! Kommer då vara typ i vecka 19 så hoppas på en stor och härlig bebis som ligger på "rätt håll" så vi ser vad det är vi väntar! :)

• babyhummingbird

Jag sitter här och väntar på att sambon skall komma med en 12bitars sushi till BARA mig. Gode Gud vad jag ska njuta! Efter blir det film

• babyhummingbird

Går in i vecka 17 imorgon och här kräks det fortfarande varje morgon.. Och ibland på kvällen.. Kämpar på med åksjukearmband och ska idag prova postafen.. Håller tummarna för att det funkar.. Suga på isbitar är favoriten annars :)

Svar på tråden Augustibebis 2012