• AnnaSv

Augustibebis 2012

Ari gold: haha så blev det här också.. Diskuterade det här med syskon vad han tyckte om det vilket resulterade i att min mamma ringde en dag då hon var barnvakt och frågade om jag var gravid innan vi ens börjat försöka för han hade sagt att vi skulle få en bebis

• AnnaSv

17 dagar kvar till kub nu! Blir nervös bara av att tänka på det. Har senaste dagarna kunnat ana en liten hård kula under fettet när jag ligger i sängen på morgonen och klämmer Det är dessutom fruktansvärt obehagligt när något trycker på magen. Har bara så svårt att tro att detta ska gå vägen känns så overkligt att V ska bli storebror och vi ska få ha en liten liten bebis hos oss igen.. Bara tanken får smilgroparna att fastna i öronen

• AnnaSv

Mästerkatten: vågar inte säga att det är livmodern jag känner men NÅGOT kan jag ana. Kanske fylld blåsa? Kanske önsketänkande? haha :p har ingen aning om hur livmodern känns

• AnnaSv

Saftochbulle: kul att du säger ostbågar.. Satt halva fredagskvällen och led fruktansvärt för att det åts ostbågar i samma rum! Jag som älskade det innan! Har inga cravings alls utan här handlar det mest om vad jag överhuvudtaget kan tänka mig att stoppa i munnen. Inget sug på något, INGET! Det känns så tråkigt.

• AnnaSv

Haha köttbullar får mig att fly huset! Vänder sig i magen på en hundradels sekund :p det är det som jag har absolut svårast för

• AnnaSv

Kim08: haha äppelgröt! Det var udda :) hoppas du inte har allt för långt till Ikea! Frukt och grönsaker får jag också i mig så för en gångs skull känner jag mig väldigt nyttig ;p

• AnnaSv

Ja, det är konstigt att det inte händer fler olyckor än det gör.. Tyvärr är inte den sista idioten född än heller Att man riskerar sitt eget liv är en sak men när det gäller andras ser jag rött!

• AnnaSv

Jag vill också känna bebisen!! Bekräftelse på att liten lever.. Hoppas jag känner det tidigt denna gång! Nu vet man ju vilket fladder som är vilket

• AnnaSv

Idag är jag i vecka 10+0 enligt vul men jag borde som MINST vara i vecka 11+0. Denna tillbakaflyttning borrar hål i huvudet på mig! Tur att det snart är ul så man vet hur det står till sen..

• AnnaSv

Kampis: kul att höra verkar inte vara ovanligt att man blir tillbakaflyttad i veckorna på tidiga ultraljud ändå kan man inte låta bli att oroa sig.. Får se vad som sägs om 2 veckor

Svar på tråden Augustibebis 2012