• AnnaSv

Augustibebis 2012

Har ända sen vi fick V varit inställd på att vi bara kommer få pojkar.. Ganska kul med känslan.. Sist var jag tvär säker redan då jag höll i gravtestet "det är en pojk" tänkte jag bara.. Denna gång tänkte jag bara "det är inte en pojk" känner mig dock bara 90% säker sist var jag 110%!!

• AnnaSv

Idag var första dagen i skolan efter julledigheten.. Hade panik imorse då jag mådde fruktansvärt dåligt.. Så illa så jag kräktes i duschen! Sim tur var hade jag inte ätit på länge så det var bara galla.. Hualigen vad vidrigt men sen mådde jag rätt bra. Borde det inte bli bättre snart tycker det bara blir värre för varje vecka! 10+1 nu! Har förresten berättat för min syster och en vän idag. Känns inte bra nu efteråt :/ varför gjorde jag det? Skulle ju vänta till efter kub 30/1. Nu måste jag berätta för min bror också..

• AnnaSv

Ari gold: jo jag skulle berätta för dom även om det "går snett" men jag ville ändå har läget lite under kontroll innan jag berättade.. Vet inte hur jag tänker riktigt.. Om jag överhuvudtaget tänker nuförtiden.. Haha! Är så ångestladdad för ALLT! Har väll med hormonerna att göra :p

• AnnaSv

Tittar på mammor och minimodeller nu får se hur länge man står ut med att titta på eländet!

• AnnaSv

Ari gold: tack nu känns det bättre! Du har nog helt rätt i vad du säger!

• AnnaSv

Någon mer som har äckliga flytningar?? Vet inte hur jag ska förklara men typ som risgrynsgröt? Urk.. Nu kommer ingen kunna äta det på länge haha ;p började igår efter ett hopp från en sten.. Blev rejäl tyngd och duns i livmodern.. Gjorde lite ont också.. Färdig hoppat nu iaf.. Igår var det mer som gelé, trodde slemproppen lossnat men det kan den väll inte göra för det?!

• AnnaSv

Bullen: "risgrynsgröten" var på förmiddagen, inga andra symtom för svamp så det tror jag inte att det är. Nu är det som äcklig tjock gelé igen.. Urk..

• AnnaSv

Grattis naimsen!! Skönt att få en sån trygghet i livet som jobb innebär nu innan föräldraledigheten!! Tror inte graviditet räknad som ett hälsoproblem fast jag vet ju inte..

• AnnaSv

Nehej dags att lämna familjeliv och försöka få något i magen så man inte kräks.. Fast det är nog redan kört.. Lite glass brukar stilla både hunger och illamående

Svar på tråden Augustibebis 2012