• AnnaSv

Augustibebis 2012

Maajsi: nej vad tråkigt att höra hoppas dom hittar orsaken och kan åtgärda det!

• AnnaSv

Har också börjat använda mammabyxor.. Så skönt!! Speciellt när man mår illa och slippa ha något som trycker på magen. Har dock ingen "kula" ännu, bara det gamla vanliga fettet än så länge.. Haha :p

• AnnaSv

Jag ligger faktiskt på -2 kg sen inskrivningen. Känns (tyvärr) bra eftersom min bm sa att de som har BMI över 30 inte bör gå upp mer än jag vet inte om det var 6 eller 9 kg hon sa. Panik! Sist gick jag upp 18 kg!

• AnnaSv

Frufoxy: här blir det inget dop. Hade det inte sist heller. Ingen av oss är troende och jag tycker barnet ska få välja själv när denne är stor nog att förstå innebörden.

• AnnaSv

Sandrina: Kommer hon tjata en massa om att jag inte får gå upp mer osv så byter jag bm. Tror detta var något hon bara slängde ur sig när vi just satt och diskuterade det här med vikt och hur mycket man går upp och så. Är väll mest bara en rekommendation.

• AnnaSv

Frufoxy: vi hade ingenting. Gillar inte såna tillställningar då jag är i centrum. Dessutom är det svårt för oss då familj och släkt bor så långt bort åt olika håll. Våra familjer har knappt träffats än trots vi varit tillsammans i 9 år. Bara min mamma och sambons mamma som träffats! Dessutom finns det släktingar på sambons sida som inte går ihop så jag har en känsla av att det skulle bli lite taskig stämning. Ja, bättre att strunta i det. Känns jäkligt tråkigt att det är så :-/

Svar på tråden Augustibebis 2012