Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Augustibebis 2012

7ehimlen: ååh fusk, här får vi inte hinnsvepning om man inte går över tiden :( min bm bryr sig inte det minsta om att jag har ständig mensvärk eller att jag är svullen son en boll, ingen igånsättning förrens 2 veckor över tiden o ingen hinnsvepning innan heller...hon är jämt snäsig och dryg, ska bli galet skönt att slippa henne sen!

• cupcakekiller

Grattis till bebisarna! Idag går jag in i v.37, firade det med att vanka runt på stan heeeela dagen så nu är magen stenhård och fötterna/vaderna är jättesvullna. Men nu har jag köpt det sista till skötbordet och amningsbhar..bara babyskyddet kvar sen är allt klart! :)

• cupcakekiller

Nu har jag vart på marknad hela dagen, har galet ont i ryggen + mensvärk-känsla, ska dejta sängen resten av kvällen

• cupcakekiller

V.38 idag, hade småvärkar med 5 mins mellanrum i 1 och en halvtimme tidigt imorse som sen slutade och blev kraftig "mensvärk" istället...Så trött, vill bara sova!

• cupcakekiller

Hela magen är stenhård och spännd, jag kan inte ens känna vart i magen han ligger. Det gör inte så ont, förrutom att det är jobbigt att gå och jag kommer inte upp ur soffan utan hjälp...är det normalt, och varföt är den såhär? Det har hållt i sig i 30-40 min nu

• cupcakekiller

Var hos bm idag, v.38. Sf är på 35 cm och hans hjärtaslag ligger på 150 :) bm sa att nu är han fixerad och hon trodde att han vägde några gram över 3000 på det hon kännde och sf.

Svar på tråden Augustibebis 2012