Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Augustibebis 2012

Funderar på att med skriva ett fl-brev fast å andra sidan har jag redan bankat in i mammi hur jag vill ha det.
    Vill föda på knä, klara mig på lustgas och bad (om jag nu inte har skitont och ber om mer smärtlindring, isf epidural och inget annat), känns som om det inte behövs skrivas ner för det är så pass lite, eller?
    Förvirrad tjej.

Förövrigt är bb-väskan nästan klar, allt som lillkillen ska ha är nerpackat, bara kläder/hygienartiklar till mig som ska ner.

• cupcakekiller

Kan någon förklara vad hinnsvepning är?
    Kör de upp något och pillar på hinnan eller? Och kan det inte komma in bakterier osv då?

• cupcakekiller

Inatt behövde jag bara gå upp och kissa en gång, rekord! Woooho!

Och tillskillnad från Gadget så är jag inte hungrig alls, får påmina mig själv om att äta snarare, fast det kanske beror på att det är så kvavt och varmt just nu :)

• cupcakekiller

Dagens preggognäll: Är svullen som en boll överallt! Vilket jag har tänkt att det kan jag överleva, tills nu! Ansiktet har vart extrent svullet i ca 2 dagar så min överläppspiercing är för liten, plattan på staven har åkt in i insidan på läppen och det gör ooooont, självklart hittar jag inte den långa läkestaven heller som jag har lagt undan på ett "bra ställe så jag vet var jag har den om jag skulle behöva den"..morr

• cupcakekiller

Ellenbmt: har haft 35 grader i lägenheten sen igår, tror mest att det är därför, ska till BM imorgon så ska fråga då om det inte ger med sig, annars (minus värmen) mår jag hur bra som helst o allt känns som vanligt så :)

• cupcakekiller

Mvc idag, är i v.36 (35+5). Sf var på 33cm. Tydligen så var han inte alls fixerad som de sa på FL för två veckor sen, men han har fortfarande huvudet neråt. Fick tid för igångsättning om jag går över tiden, 8/9. Är beräknad till 24/8 men om han inte har kommit till den 23e så får jag komma in på hinnsvepning, så hoppas att jag slipper gå 2 veckor över tiden och igångstättningen!

Svar på tråden Augustibebis 2012