Inlägg från: cupcakekiller |Visa alla inlägg
  • cupcakekiller

Grattis till de nya bebisarna! Min ständiga "mensvärk" slutade i förrgår..Ställer in mig på att få över tiden och bli igångsatt så slipper jag bli besviken!

• cupcakekiller

Vet inte riktigt vad min kropp vill mig idag, igårkväll fick jag som feberfrossa fast mitt rum var jättevarmt och idag är jag jättesvettig fast jag fryser, yr och näsan börjar bli täppt...Har inte tid att bli sjuk nu!
    Bebis lever rövare och värkar inte bli påvärkad iallafall

• cupcakekiller

Grattis till bebisarna! :)
    Själv har jag legat med oregelbunda värkar halva natten, går in i v.40 och nu tycker jag att han ska komma ut!

• cupcakekiller

Har haft värre sammandragningar/förvärkar sen i fredagsnatt..
    Idag blev det ännu värre när jag var på ikea så blev uttvingad på en promenad för ca 2 timmar sen för att det skulle komma igång.
    Tror nu att jag läcker lite fostervatten, det kommer när jag reser på mig/skrattar till och luktar som sperma, typ.
    Ringde in till FL som trodde att det var vatten och tyckte att jag skulle komma på kontroll imorgon kl 9 och att jag skulle gå och lägga mig nu så jag får ordentligt med sömn för nu är det nog på g sa BM.
    Hade redan problem med sömn pga värkar men nu är det ännu värre, är jättenervös och lär inte sova ett dugg!

Om det är vatten, vad händer då? Blir jag igångsatt?

• cupcakekiller

Kom nyss hem från MVC, (har BF imorgon)
    Sf var 37 cm och hans hjärtslag ligger på 140.
    Lyckades tigga mig till en undersökning + hinnsvepning fast de inte får göra det förrens man har gått över tiden, men BM tyckte att en dag innan BF inte spelar någon roll.
    Var iallafall öppen 3 cm, och var ganska elastisk så bm kunde dra ganska mycket, hoppas det kommer igång nu, har iallafall rejäla sammandragningar.

Är förvånad över att BM var så posetiv idag, hon brukar hålla hårt på regler osv, när hon skrev i journalen sa hon "Jag skriver att jag bara kännde lite lätt..Men igentligen tog jag i hårt ;)"

• cupcakekiller

v. 41 idag, så nu går jag in på övertid, men räknar fortfarande med att bli igångsatt så väntar på det datumet istället!

• cupcakekiller

BM sa att jag skulle ut och gå så raskt som jag bara kan, så kom hem för ca en timma sen..och det känns INGENTING!
    Andra gånger i veckan när jag har gått i normal takt så har jag fått sammandragningar men nu hände ingenting.
    Suuuur.
    Är SÅ trött på att vara gravid just nu!

• cupcakekiller

7eH: AAAAAVIS, hade ju bf en dag före dig!
    Har bara mensvärk men ingenting tyder på att han vill ut idag heller..Om det inte bara sätts igång helt poff, hoppas på det!

Är dock jättetrött idag så stannar i sängen och kollar på serier hela dagen.

Svar på tråden Augustibebis 2012