Inlägg från: Augustimamman |Visa alla inlägg
  • Augustimamman

Augustibebis 2012

Novalina skrev 2011-12-21 11:55:02 följande:
    Oj, jobbar du natt! Lugnt jobb el.? Äter du järntabletter?

Nån i tråden som äter järntabletter än förresten? När bör man eg. börja me det?...

(Jag jobbar oxå nattskift annars då jag inte är mammaledig.)
    Man ska väl inte ta järntabletter förrän bm rekommendera det efter typ blodprover å så?
    Det enda jag tar extra är Mitt Val Kvinna, mest för folsyrans skull. 
  • Augustimamman
    astro skrev 2011-12-21 22:45:18 följande:
    Här (Hudiksvalls MVC)  är det också UL runt v 19 som gäller.

Gjorde ett CB digital idag, fåniigt men stickorna gav svaga plus så jag kunde inte låta bli. Den sa "gravid 3+", ingen surprise men jag blev glad ändå  
    Det gjorde jag med förra veckan. Skönt med bekräftelsen! Flört
  • Augustimamman

Minstorstalycka: välkommen!! :) vilken vecka är du i?

• Augustimamman

Vippan: hmm ja varför inte? :S gjorde det nyss... Stod i min gravidapp att håret kan va jobbigt nu men att färga går bra.

• Augustimamman

Min störstalycka: skriv in dig på bf-listan, länk finns i trådstarten! :)

Har ringt nu och bokat vul! :) kunde fått komma redan idag om jag varit på hemmafronten. Attans också! Nu blev det den 5e ist. Är i v 8+6 då. Så spännande! Hoppas hoppas hoppas att allt ser bra ut! Jag är ju så nojjig å känner mig fortfarande ogravid...

• Augustimamman

Vippan: oj då det visste jag inte :S jaja, nu är det gjort och behövs inte göras om på ettbra tag.

• Augustimamman

Elle 1979: underbart!!! Längtar så till mitt eget!

• Augustimamman

Nån skrev att man fick betala 1000 krför ett vul, vad var det för lustigt ställe? Här kostar det 300 och eftersom jag har frikort blir det dessutom gratis för mig.

• Augustimamman
    05091112 skrev 2011-12-22 09:33:57 följande:
    Augustimamman skrev 2011-12-22 09:04:57 följande:
    Min störstalycka: skriv in dig på bf-listan, länk finns i trådstarten! :)

Har ringt nu och bokat vul! :) kunde fått komma redan idag om jag varit på hemmafronten. Attans också! Nu blev det den 5e ist. Är i v 8+6 då. Så spännande! Hoppas hoppas hoppas att allt ser bra ut! Jag är ju så nojjig å känner mig fortfarande ogravid...
    Men ju längre gånget desto större chans att se något
    Så tänker jag med! Glad
  • Augustimamman

Hmm hur var det nu med gravad lax?! Fick man eller fick man inte äta det? Minns inte...

God Jul alla! 

Svar på tråden Augustibebis 2012