Augustibebis 2012
Hellre äter jag apelsiner, citroner och fet mat á la kebab, pizza å hamburgare. Har dock motstått frestelserna ganska bra.

Är ju såklart superstissig för det nu.Här är det tvärtom. Jag vill inte veta men det vill sambon. Fast jag bestämmer ju! ;)
Har köpt min första grej till pyret.
Vet att det är tidigt men tyckte den var så söööt! Det är en poster som jag tänkte sätta upp på väggen vid spjälsängen sen. Jag är en sucker för posters...
www.mokkasin.com/sv/produkter/inredning/poster-man-in-the-moon.html
Detta är min första graviditet. Förut hade jag tänkt att jag absolut ville veta, mest för att jag är så vansinnigt nyfiken av mig. Men nu känner jag bara att det är så himla spännande både för mig och omgivningen att gissa och jag tycker bara det är kul med allt det där "om det blir en flicka si och om det blir en pojke så..." speciellt vad gäller namnlistor! Tycker det är roligt att spekulera. För mig spelar det verkligen ingen roll vilket kön det är å speciellt inte eftersom vi vill ha fler barn. Men jag ska ärligt säga att jag verkligen vill ha en flicka någon gång så jag kan förstå att man med ex 2-3 pojkar redan kollar könet med förhoppning om en flicka. Hade nog jag också gjort.
Själv får jag små kräkningar av allt superputtinuttigt babyrosa och babyblått och gillar mer retrostilen med mycket starka färger så det där med att kunna välja färger i förväg är inget bigger issue här.
Nån mer som har hög vilopuls? Försöker reda ut om det är pga graviditeten eller om det är min sköldkörtel som spökar...
Jag hade kunnat göra VAD SOM HELST för en kebabpizza nu!!! Med fetaost på och massa såååås!! Maaaj Gaaad!!! Cravings utan dess like slog just till hårt...