Augustibebis 2012
Jag äter det som går i. Har varit rätt mycket rostat bröd med smör och halvsmält glass den senaste tiden. Bara jag inte spyr upp det är jag glad, skit samma om det är nyttigt.
Jag äter det som går i. Har varit rätt mycket rostat bröd med smör och halvsmält glass den senaste tiden. Bara jag inte spyr upp det är jag glad, skit samma om det är nyttigt.
Här gör de ingen rutinmässig gynundersökning alls längre, förr gjorde de det.
Du får lämna in sjukintyget nu istället. Hon kan inte neka dig lön för att det kom försent bara det är rätt datum på pappret och att det täcker hela perioden. Kontakta facket om du får problem.
På mitt jobb är de bara glada att jag är på smållen eftersom det får mig motiverad att vilja jobba mer. Jag har aldrig gått med på att ta heltid förut trots att tjänsten egentligen är heltid.
Berättade redan när jag började planera, eftersom jag behövde vara ute i god tid med att jag vill ha heltidsschema och att de inte skulle förlänga schemat för den som täcker upp för mig när jag inte är där.
Jag bor i Örebro jag.
Här är det väl inte direkt någon som gör något hushållsarbete känns det som... tror vi får ta och skaffa städhjälp nu om jag ska joba så mycket. Förstår inte hur heltidsarbetande får ihop vardagen faktiskt, vi har hela släkten involverade i livspusslet den här terminen känns det som.