Augustibebis 2012
mmmm leverpastej måste inhandlas
mmmm leverpastej måste inhandlas
Alltså jag MÅSTE bada bubbelpool i jobbet, så det kommer jag göra likförbannat. Så farligt kan det väl inte vara om man är i en kort stund och de rengör jätteofta?

Det utnyttjar jag till fullo just nu.
Jag hade ett tidigt mf precis innan denna graviditet och det gör mig också extra orolig. Vet att risken inte är större att få mf igen men logiken är ju liksom inte det som styr just nu. Försöker att inte tänka för mycket på det.
Det blir ju alltid väldigt många i sådana här trådar då det helt enkelt är många totalt sett som får barn i samma månad. Jag tror man får rätta sina förväntningar efter det.
Om man vill ha något mer intimt finns det ju oftast trådar för respektive stad tex "sommarmammor i Norrköping" eller "BF augusti Stockholm" eler något. Brukar vara kortare tidsintervaller ju större stad det är.
Jag tycker polarn o pyret har snygga mammakläder. Är dock aldeles för snål/ekonomiskt för att kunna tänka mig köpa mammakläder till fullpris. Det ska vara begagnat, eller halva-priset-på-reapriset eller något sådant i så fall.

Mina grav.symptom släppte på en gång när jag började blöda. Illamående var jag dock en vecka efteråt pga hormonomställningarna.
Fick mf (förra månaden) bara 5 dagar efter BIM så det kanske sitter i längre om man varit gravid längre, vet ej.