Augustibebis 2012
Eftersom jag aldrig varit gravid innan vet jag inte hur det känns, men är öm av och till under dagarna i bäckenet. Kan det va foglossning jag känner av? Verkar ju tidigt (8+4). Kan inte nån beskriva hur det känns?
Eftersom jag aldrig varit gravid innan vet jag inte hur det känns, men är öm av och till under dagarna i bäckenet. Kan det va foglossning jag känner av? Verkar ju tidigt (8+4). Kan inte nån beskriva hur det känns?
Slå den du! 
Tramsfia: välkommen! :)
Arba: har bestämt mig för att inte köpa en. Tänk om jag inte hittar hjärtljudet? Då kommer jag få fullständig panik! Nä ska bara försöka lita på att allt är bra där inne!
AnnaSv: kul att du fått dille på ananas, mannen öppnade en burk konserverade igår och jag trodde jag skulle spy rakt ut! :S Klarar inte av så söta saker.
Jag har börjat få känslan av att det är en pojk jag väntar. Helt ogrundat, men så känns det. Fast kanske lite tidigt att säga i v 9...
Visst är det så att vissa hormoner gör att man blir mer illamående med flickor men det är inget givet mönster. Allt det där är individuellt så jag ger inte mycket för såna teorier.
Jag förundras över att ingen skrev nåt på 4,5 timme i denna tråden! Rekord? :D
Har samma problem som du LundinEk, fast mer ömt än smärtsamt kanske.
Husmodern, hannal89: "mensvärk" är nog som det ska, tror de flesta känner det i början. Iaf jag tog det som ett tecken på att allt är som det ska. Nu i v 9 har det dock börjat försvinna. Har känt det väldigt sällan på sista tiden.
Är det bara jag som har samma bh-stl som innan? Hade gärna fått växa lite, har bara A. Är det normalt att de INTE växer? Alla andras verkar ju det, t.o.m. min gravid-app verkar utgå från att de blivit större, för den föreslår att jag ska köpa nya bh:ar... :/
Villnu: va snäll du är! Tror min man är skengravid, fick stiga upp här om natten och göra rostbröd för han jämrade sig över att va hungrig. Ska det inte va the other way around?! ;)
Jag kommer inte att få amma tror jag. Nån som har erfarenhet om det?
Det är hittills bara ett antagande, jag HOPPAS ju att jag får amma. Jag tar flera mediciner som övergår i bröstmjölken varav den ena är cellgifter. Får man verkligen amma då?