Tira; Har inte märkt av något sånt de (nuförtiden) få gångerna det händer.
Så Bez imena du är inte ensam om det. Fast för min del gör det inte ont, nu är det mer att jag känner mig så sjukt osexig och orörlig. Dallriga lår, svullen både här och där (känns som punanin har ökat tredubbelt i storlek) boobs som börjat läcka och sen magen som börjar röra sig så fort jag ligger ner... Har varit lite depp över att det inte blir så ofta och att mannen inte heller är så på, han märker säkert att jag är helt off men jag frågade honom idag och han höll med om att det känns "lite konstigt" nu när magen är så pass stor och bebisen känns så närvarande. Var annat när den var en liten bula bara men nu är det ju verkligen den som är i blickfånget :P
Har så sjukt ont i foglossningen nu, självförvållat då jag gav mig på att tvätta fönstren... Är irriterad på sambon, har frågat honom säkert tre-fyra gånger om han kan fixa det nu när jag inte kan, och "jaa självklart". Men det händer inget! Till slut tar jag saken i egna händer och DÅ passar det att komma och erbjuda sig att göra det (när jag vet att han såklart hellre kollar EM nu). Men då är jag redan så förbannad och uppe i varv att jag lika gärna gör det själv... Så nu sitter vi här, han är arg på mig och kallar mig envis och arg för att han "inte fick göra det" (?) Vet att ilskan bara beror på hans dåliga samvete, men ändå, känns inte som att det är HAN som har någon anledning att vara grinig. Imorgon ska jag också ta tag i att ringa vaktmästaren och fråga om installation av tvättmaskin som jag också bett mannen om x antal gånger... Förlåt, var tvungen att spy ur mig lite...