Augustibebis 2012
Är som några av er andra supertrött nu, blir helt borta ibland på dagarna. Igårkväll på jobbet hade jag bara sjukskrivning i huvudet, hade hemsk foglossning, helt yr i huvudet för blodtrycket som bara blir lägre och "värmevallningar". Tunga lyft och att springa fram och tillbaks i korridorerna på det tar kål på mig nu känner jag. Ändå vill jag verkligen jobba som det är tänkt till mitten av juni, men inte till varje pris liksom.
Sen har vagnen kommit!
Fick sms idag. Vill bara ta hem den & känna på den men det är ju rätt onödigt såhär tidigt, så det får vänta till slutet på juli nån gång.
Fick också hem papper från FK idag, där arbetsgivaren ska fylla i inkomst och hur mycket man jobbat. Grejen är ju att jag har två jobb, ett fast och ett extra, extrajobbet har jag haft sedan januari förra året så det ska ju räknas med i SGI. Då måste jag väl ha två papper så att chefen på extrajobbet också kan fylla i hur mycket jag jobbat och tjänat där? Är bara rädd att det inte blir riktigt och att inte allt blir medräknat när jag jobbat så pass mycket.