Augustibebis 2012
Men... tyckte jag skrev ett inlägg här men det måste fallit bort. Iaf, stort grattis livelovelaugh! Vad skönt att allt gått bra fast hon kikade ut några veckor för tidigt
Varit hos BM och min bebis hade fattat galoppen och vänt sig nu!
Fast hon måste verkligen gjort det nyss, för bara ett par dagar sedan kände vi båda tydligt fötterna mitt på vänstra sidan magen. Sen var det typ igår kväll jag kände att det rörde sig som fötter nästan ut i ryggen på högra sidan istället.
Skönt iallafall! Så slipper man oroa sig för vändningsförsök (om hon stannar kvar i den här positionen nu då ;))
Vecka 32 (31+5); Sf-mått 30, hjärtljud 132/min och mitt bl tr 95/55. Vikt och sånt övrigt kollar hon ju aldrig så det har jag ingen aning om... kanske slipper väga mig helt innan förlossningen, inte mig emot haha ;)
En annan sak på tal om svällda ben som många har - jag har sista veckorna börjat få vita prickar/fläckar på benen, fram på smalbenen och vaderna... ser jättekonstigt ut. Det sitter inte ytligt i huden utan mer som under, om man gnuggar mycket på dom försvinner de och sen kommer de tillbaks. Som om det vore nåt vajsing med cirkulationen... Någon som har märkt liknande? Skulle ju frågat bm idag men glömde helt bort det.