Augustibebis 2012
7e himlen; Åh förstår frustrationen! Men vaddå moraliska skäl, kan det vara att de typ kände de andra då? Man tycker ju att de borde vara intresserade av att få ut så mycket som möjligt för den... Hoppas det rinner av dig fort och att ni hittar en ny snart som känns rätt!
Åh härhemma är vi segare än segast idag och har bestämt oss för att inte gå in på festivalen idag, sköönt! Inget höjdarväder och tydligen ska det spöregna under kvällen och natten. Mannen som kom med förslaget och jag var inte sen att nappa, det blir jordgubbar och vattenmelon och hyra någon film istället
Var det hit till Borlänge du skulle föresten Naimis? Välkommen isf! ;)
Har suttit och skrivit to do-listor idag, för vad som ska göras innan bebisen kommer, vad som är kvar att handlas och vad som ska packas i BB-väskan. Inte för att det är superakut att veta nu, haha, men behöver man ha med typ hårfön eller finns det att låna där? Duschcreme/schampo? Kan tänka mig att de kanske har vanlig sjukhustvål så det kanske är skönare att ta med sig eget. Blöjor lär man väl få där, men har för mig att jag läst eller hört att på vissa BB:n får man bara typ 4 st och stå för resten själv?