Augustibebis 2012
Haha jag känner också de där vibrationerna, nästan varje dag. Hela magen skakar runt liksom. Annars tycker jag rörelserna har blivit annorlunda nu sista två veckorna (går in i v.30 imorgon). Det är inte så mycket sparkar längre, mer rörelser som att hon vänder runt och bökar därinne. Antar att det är för det börjar bli trångt! Det var så härftigt igår kväll, då höll hon på med en fot (måste det varit) hur länge som helst, kändes som en pingisboll som gled fram och tillbaks under huden, nästan så att man kunde grabba tag i den. Jag och sambon var helt fascinerade, haha.
Ni andra som vet vad ni väntar, har ni fått hormonrand? Jag har sen ett par veckor en rätt svag rand både över och under naveln... jag har börjat tänka på de här skrönorna om man väntar en kille så får man rand osv. Ska jag gå på det och hjärtljuden som legat under/runt 140 så kanske vi får en pojke ändå, haha. Det är absolut lika välkommet men jag börjar bli rädd att man ska vara mentalt inställd på tjej och så kommer en pojke... Vad jag förstår är det större felmarginal när man fått höra att man väntar tjej än tvärtom.