Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Augustibebis 2012

Vi jobbar mer för smilegroparna fick en ordentlig åktur igår som resulterade i mina första förvärkar hela natten. Tillslut tröttnade jag och alvedonen hjälpte sen. Så jag tror färdknäppen funkar sen. Det var verlkligen skönt o inte påklistrat. Idag har jag iofs konstig färg i trosskyddet men det beror nog på förv. Hade även torkad mjölk på mig imorse så nåt tokigt grejar den med. Men jag kan inte heller hitta min tapp ^^

• RockTheRebell

Vilken tur ni skrev det! Jag har 2 diskbrock i "svanken" och ett i bröstryggen. Inget de har nämnt nåt om som skulle vara att tänka på när vi gått igenom mig.

• RockTheRebell

Ja nu regnar det nog snart bebisar =) GRATTIS Jloow och Karo!!

Mina fötter har inga anklar sen ett par dagar igen. De var så i juni med när den varma veckan var. Och mina fakefoppa är försmå xD haha något förnedrande! 

BF 28 Aug 2012 <3
  • RockTheRebell

Idag är det synd om mig..! Har spenderat halva dagen med att raka murvlan med tillbehör, läs och benen. Så har karln mage o komma hem m ryggont.. o_O

• RockTheRebell

Skönt men sorgligt att höra att det är fler som har karlar som säger nej ;) Haha. Det ska få höras om det klagas sen vill jag lova.. ;)

Angående sova konstigt.. jag sover värdelöst på förnatten och när sambon går upp vid 5 sover jag som en gud tills jag måste upp. Men frågan är.. jag svettas inte eller tycker i alla fall inte det är för varmt eller för kallt. Men jag luktar APSVETT på morgonen Förvånad fattar ingenting.. haha.  

• RockTheRebell

Jag blev visserligen allergisk som lite äldre barn. Mot laktos och protein. De säger att det är för att man saknar/ inte längre kan producera enzymerna som bryter ner dem. Men på spädisar kan jag inte säga om det är samma.

• RockTheRebell

Åh äntligen =) Grattis Nini

Här har jag precis hört första höftknäppet! Tur jag satt helt still annars hade jag trott det var mina egna. Knakar i diverse leder annars. Men det var verkligen inifrån. Och tur att det var såpass innan bf annars hade jag blivit orolig att det var vattnet eller nåt, utan vatten förstås sen haha.

Idag vankas det möhippa. Just nu springer de ett lopp (Det har sina fördelar att vara gravid ;) Skämt o sido, sen blir det planka med frågesport ner i havet. Skrattcoach, lite försäljning, middag med aktiviteter o sen är det väl utgång. Så ha en bra dag alla och skriv inte förmånga sidor ;)

• RockTheRebell

Ni får putsa fönster ;) Det ska funka. Jag sparade hälften i våras så de skulle vara ordentligt sketna ;) Skämt o sido. Ena sidan av huset ligger mot havet och inte den andra så det räcker med 1 ggr per året på ena och den andra är 2 nästan för lite hehe. Men en vän som de fick stoppa för prematura värkar eller va det heter fick inte damsuga eller putsa fönster.

• RockTheRebell

Grattis Kampis =)

Börjar mer resten som ego-inlägg och läser i kapp mina 2 dgr jag ligger back sen.

Jag blir bara mer och mer kär i min sambo! Igår plockade han upp mina fötter från golvet och masserade dem länge. Tackade honom och sa att han var världens bästa. Då rådnade han lätt och sa jag försöker i alla fall. Naaw =) Jag har inte klagat på honom eller sagt något om att han inte är hemma tillr. el dyl.

Idag är han på svensexa sen tiiiidigt imorse och antagligen hela dagen/natten. Jag har sagt att han jättegärna får dricka och att jag är chaufför om fler vill dricka. (Brukar fixa folk som inte ingår i svensexa/möhippa eller inte kan dricka av tex graviditet eller är nykterister eller något sånt i alla fall.) Sambon dricker gärna och tar en del när det är fest fast han aldrig blir ett svin för det oc vet han tycker det är "kul" med alkohol/fest. 2 veckor till bf på tisdag men utan nån antydan hittills känns det som att han kan likagärna passa på att ha en blöt kväll när det nu är som det är det närmsta och inte blir en fest på ett tag. Men icke. Gick inte att övertala honom. Fick även tillägga att det inte var ett test heller ;) Har inga som helst anledningar att misstro honom för att inte lita på sig själv heller för ligga får han haha. Men han ville vara på säkra sidan ifall det blev dags för bebis <3 <3            

Svar på tråden Augustibebis 2012