Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Augustibebis 2012

Usch, jag blir så arg av att läsa.. Det ska min sambo med få läsa o fall inte jag är i bruk att skicka ut äcklet ska han f bära ut vederbörande.. En tjej från föräldrakursen hade en hemsk variant när hon var på kontroll och de bytte m där och då. Dessutom var hon fl-rädd sen första barnet... 30 timmar som slutade i akutsnitt. Men nu säger hon att hon kan göra om det.

• RockTheRebell

Inatt har jag pissat som en prostatsjuk och skitit harpluppar. Likamed noll sömn. Tack o lov för hp. Sov som en gudinna fram till halv 12

• RockTheRebell

babyhummingbird: Tror nog inte det är någon fara =) Hormoner och annat som gör en mer sotis än vanligt om man är det då vill säga är nog inte att leka med ;) Ska på möhippa i början av bf månaden. Hoppas man orkar delta nåt för bruden. Annars är det kanske en bra igångsättare ^^ Sambon vet jag inte när de tar brudgummen. Men det är längre dit än till möhippan. Så jag är säkert sotis själv när det tar sig dit. Vilket säkert blir helgen innan BF och bf är på en tisdag så då är jag kanske inte så glad.... men deras framförhållning lutar kanske dit haha. Ska nog diskutera det sen så han får satt en fot i häcken på bestman.

BF 28 Aug 2012 <3
  • RockTheRebell

Just det :D Beställt min efterlängtade köksassisten nu för examenspengarna så nu kan jag få dagarna och gå snart. Tnx god för Pricerunner höll på att lägga 2000 mer än jag behövde dessutom trots trygg e-handel och bra konsumentbetyg. Så nu fick jag 2000 kronor + de kronor jag skulle lagt till själv att spara för hunden jag vill köpa till våren om det går ihop med liten =) Wiiiie. Hoppas inget förstör skrockdagen nu. Har en förkylning som gör mig alldeles sträv i halsen och hoppas på allt annat är bihåler eller halsfluss :@ :)

BF 28 Aug 2012 <3
  • RockTheRebell

Hahaha Anneh =) Bra han ör bra på nåt ^^ Fördriver dagarna med att göra matlådor. Men av någon konstig anledning blir dessa färre och färre varje dag på morgonkvisten ;)

BF 28 Aug 2012 <3
  • RockTheRebell

Wohoo =) Då väntar vi på en ninibebis snarast ;)

Tänker på er Hejåhå!

Idag behöver man ingen ursäkt för att sitta inne o göra ingenting. Men usch vad jag hatar det!  Tvättar i alla fall babyskyddets tyg och babysittern. Sen tänkte jag ta sängkläderna, så något blir det ju uträttat i alla fall.   

Svar på tråden Augustibebis 2012