Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Jag har problem med pollen. Inte att ögonen kliar mycket utan näsan och slemhinnor bara forsar från april till augusti i perioder under sommaren o hela våren. Jag hade nasonex förut. Men den var int testad tillräckligt. Så jag fick rhinocort aqua. Man får börja lite förebyggande . Men det funkar bra. Har inte vart snorig alls. Började när jag kände slemhinnorna började bli irriterade o trånga.

• RockTheRebell

Yeay! Budade hem ett par gravjeans här om dan. Nu har de kommit o ser som helt nya ut.. Återstår att se om de passar! Väntar på ett par capri med. Men de var dagen efter så de kommer nog snart. Mina sd är att magen blir stenhård utan att göra ont oftast. Men ibland gör det jäkligt ont. Fast det är kanske 1 ggr per vecka eller 2 ggr. 24+2 idag. Men blir den onda mer eller fler på närmare tid ska jag nog kolla det. För det mesta hänger det igop m hur mkt jag har o göra ändå.

• RockTheRebell

Weledas olja är det enda som hjälper när min hud kliar o spänner. Känns som hela jag spricker överallt innan jag provade den. Det va innan magen ens syntes. Jag tror att det är båda anledningarna om man får bristningar eller ej. Det är genetiskt arvbart säger de och andra säger att det är för att huden inte "hänger" med. Men det senare kan ju oljan isfall lindra. Speciellt på en sån torris som jag . Magen har inga än. Men lite på lår och utsida höft sen 20 kg viktuppgång för. 8 månaders stillavarande för diskbråck och sjukskrivn från jobb100% till ligga på mage var inte hälsosamt för vikten. Men inte va det. Några gravhormoner där inte. Så kommer dom kommer dom av vikten ändå tror jag. Men går man inte upp direkt mkt kanske det är hormonerna? Tror i alla fall inte på bara ett svar på den frågan.

• RockTheRebell

24+0 170 cm lång startvikt 74,5 kg nu 80,1. From + till v.22 hade jag bara gått upp 2.2 och nu 5,6 från + på 3 veckor har det hoppat på dryga 1 kg i veckan på ingenting xD det syns på ansiktet o magen men inte mer. Min vikt från början till längden är proportionerlig med muskler för kroppsarbetet. Mina stackars muskler börjar iofs förtvina :'( men de går att hitta nånstans igen.

• RockTheRebell

Gadget! Så har jag med nån dag till eller från. Men oftare är problemet att liten ligger ivägen typ för urinvägen och jag får luta mig frm, bak eller nån av sidorna för att kunna kissa färdigt, eller ens alls ibland. Tur dolda kameran inte går för då hade ja trott nån lurade mig för det ser kul ut xD

Svar på tråden Augustibebis 2012