Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Ellenbmt! Lustigt att du säger det idag! För 20 minuter sen gjorde jag samma upptäckt själv om båda sakerna! + dessa svullna fötter.. som antagligen knappt är en uns av vad de kan få bli senare. Men imorgon ska jag hemåt igen till mina vanliga mönster och inte såhär mkt stillasittande..  och till BM ska vi med! Men först ska jag ha mitt sista prov i min skolgång för all framtid. =D

• RockTheRebell

Hej hej! Måste bara inflika lite. Känslomässigt med nära o kära och situationer kring livet. 3 helger sen dog morfar, förra fredagen begravdes han idag ska jag på bal och imorgon examen + lite kalas. Det är inte de ända sakerna men dalarna och topparna. Samtidigt som arbeten skulle in och jobbet skötas. Men jag vill bara säga att jag är väldigt tacksam på mig själv att jag gick på begravning mm. Och inte använde grav som ursäkt. Det va värre att folk ömkar en som man va känslomässigt missanpassad än att deala med det så jag råder er att gå.

• RockTheRebell

Aurora kan jag rekomendera genom en annan tjej som ska ha om precis en vecka. Hennes förra var riktig h-e förlossning. Förlorade mängder blod kroppen födde sonen medan hon var medv.lös i sista. Hon har varit mer än livrädd och nu på träffarna säger hon att hon ser fram mot förl. Ser inte ut som hon ljuger. Men hon var i kontakt m aurora tidigt och även efter förra då för bearbetning.

Svar på tråden Augustibebis 2012