Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Augustibebis 2012

Om det gör ont kan du säkert må illa .smärta gör ju att man kräks om det är ihärdigt. Folk spyr ju p förlossningen

• RockTheRebell

Blodblandat slem är bra =) Bättre än bara slem om man vill att det ska hända nåt.

BF idag. Känner att det trycker neråt men det verkar vara det änså länge. Tänkte sambon ska få skämma bort mig med pizza och sen fotmassage ikväll för att jag inte gått upp på dessa 2 veckor och blånekat mina begär till stor det + gått promenader. (Mina egna vikt-kriterier, absolut inte hans. Han säger han älskar mig mer ju "tjockare" jag blir;) Fast det har nog rimliga gränser det med iofs) och om det inte räcker så måste han nog faktiskt sätta på mig också
    -hahaha-  

Fast lite depp med. Bebis var fortfarande ruckbar :( när jag var hos bm vid 10 -buhu-
    alla andra värden var bra/precis som de brukar. Undertrycket var 10 högre än vanligt men helt normalt ändå (120/70) Har inte bebis börjar jäklas mer med mig imorgon kl 17.00 Så blir det biopremiären för bourne legacy.   

• RockTheRebell

Igår var jag superwoman ochklippte gräsmattan (större än huset)+ damsög + moppade 170m2 + sorterade tvätt + lagade lasagne att frysa in + putsade speglar. Ja det där vim-huset någon ovan skrev om =) Idag är jag mer zleeperwoman haha. Men kan inte sova.
    Känner mig illamående som magkatarrs-känsla typ. Men antar att det är ovissheten. Det är då det brukar komma krypandes.

Då hoppas vi på samma utgång för mig som dig Jguz =) Fast det är vårt första barn alls.

Det är mer känslan av att ha något att göra så man inte tänker så mkt som är viktig för mig så sysslorna hittar på sig själva mer än att jag gör det.. Det kan jag inte göra i soffan med en film för då tappar jag koncentrationen på filmen ist.   

• RockTheRebell

Hoppas på mer och tätare Svipp :) Jag hade en helt vanlig "pissa-så-mkt-du-vill-till-priset-av-för-lite-sömn-natt. Så ska nog somna om här.

• RockTheRebell

AR! Gå och klipp dig! Nu ;) ! Jag gjorde det i torsdags för jag tänkte nu eller "aldrig". Det var jätteskönt med lite uppfräshning. Sowe! Tycker rdet låter som krlppen iaf övar på värkar :) det var skönt att sova lite. Sen frukost m sambon som vart ute o grejat lite. Innan han skulle gå igen kramade han mig länge och sa att liten skulle va snäll till magen haha :) men ville den ut fick den sätta igång nån gång!

• RockTheRebell

Hej hej! Här är jag överlycklig för att mensvärk moler både fram o bak för första gången. Och det p flera gånger på rad ;) Gick en så rask promenad jag kunde förut till mor på kaffe. Ska nog gå hem med. Fast inte riktigt säker. Trött i min lilla rygg..

• RockTheRebell

Sommaren: Jag har velat gå/inte gå så då bestämmer jag mig nog för att inte gå då :) bara till Martins bil så hämtar jag honom när ham är klar ikväll istället. Mamma 070912: jag var på Katrines igår för suget va så stort. Men efter inte mkt var det fullt i magen och resten hamnade i fl.väskan..MEN jag tror den får komma fram när jag kommer hem igen idag ^^

• RockTheRebell

Jaa snart är det ju 31:a. Jag har räknat ca 5-7 dagar över tiden innan jag "ger upp" för mamma gick över 5 med mig och lillebror. Men det kul var att jag föddes på fullmåne-natt ^^ måste kolla kalendern för Brorsan o syrrans för skoj skull med. Sovit jättegott inatt men nu klarvaken.. Jag har tyckt att man blivit utan kompisar om man jämför med innan grav, fast ända skillnaden typ är att jag inte dricker nu annars så skulle inget behöva va skillnad m saker vi hittat på innan liksom. Låter som alkisar men ni fattar.. Men nu dom här 2 senaste dagarna har 2 som jag väl inte räknade till "de innersta" verkligen gjort mig glad. Inte att de hör av sig för att va först när bebis kommit eller tjatar men en undrade fall jag ville hitta på nåt o vi kunde göra vad än jag orkade och den andra bjöd mig på en grej ikväll som kommer fall jag ville och allt kändes ok. -meep- :) typ ingen av de andra har hört av sig om en grej sen nyår känns det som. Lite fika o så men inte umgås mer hitta på nåt random. Har verkligen inte tjatat mkt om grav utan mer svarat när de frågat för o inte va sån tjötröv. Är varken först eller sist i kretsen o skaffa barn o vet att det inte är fert.problem bakom. En har däremot precis gått av pillren så man borde ju inte glidit ifrpn intressen. Men jaajaa. Det är väl så det ska kännas. Det senaste nytt idag är ett 20 cm blodigt rivsår på magen. Kattstackarn hade en fästing mindre än 0-5cm fr anus. Hon uppskattade inte kel med den änden.. Stackarn.

• RockTheRebell

just det glömde ju halva syftet med delen av de som hört av sig. Det var för att jag inte skulle va ledsen eller frustrerad att dagarna gått över. Så de hittade gärna på nåt om jag ville.

Svar på tråden Augustibebis 2012