Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Augustibebis 2012

Precis godisbit :) men när fantasin trör och så får man vara hopplös också, så kommer man på nåt nytt. Annars hade det aldrig blivit nåt nest här inte.. Hehe

• RockTheRebell

Morning morning pinglor! Samma ztory som 4:an här, utom färdknäppen. Men i gengäld fick jag sovit massor! Nu ska det bli frukost och sen prommis till mor. Det vore konstigt om det inte blev bebis innan 00.00 idag för anledningen till att jag inte gillar sambons favoritnamn fyller av 365 dagar att välja på, år idag. Saknas verkligen bara att liten ser ut som namnet ^^

• RockTheRebell

Grattis Roos! Första promenaden gjorde ingen nytta så jag får ta en till. Sen blir det vila liiite och sen damsuga en skvätt.

• RockTheRebell

Segt 070912. Hoppas det kickar igång ordentligt =)

Bebis har varit väldigt lugn idag men möblerar om och musslar emellanåt så antar att vi har en vilodag idag. Vi har promenerat 6 km och damsugit för att hålla igång inomhusaktivtet när vägen inte var bekväm att gå på längre. Nu har jag gett upp med några ynkliga sd som "belöning" och väntar på att det ska bli kvällen så sambon slutar o jag kan gå och möta honom. Sen står det pannkakor på menyn. =)

• RockTheRebell

Skönt med lite checkup Husmodern! Och 700 gram skönare med kanske ^^ hehe.

Jag börjar verkligen undra vad "litens" födelsevikt hamnar på... känns som det har hunnit bli en del vikt + på de 2 veckorna över bf det närmar sig.  

• RockTheRebell

Det kan nära på va lite skönt att gråta med en liten stund svipp. Känner mig exakt som du skriver också. Fast det är nog blodsockret. Typ glömt o äta sen frukost så det kittlar i olika delar av kroppen, huvet är "wohooo" och näsan kall. Men nu ska jag äta. Ställer väl oss in på igångsättning m till veckan. Fast en sista tapper färdknäpp får det bli ikväll ^^

• RockTheRebell

Svipp - Oooh! Hoppas det var hela =) Här har det kommit en bit snor o blod varje dag. Men idag har jag haft 0 och ingenting i trosskydden under hela dan fast det varit beige/brunt alla andra dagar. Undrar om det betyder nåt hehe Tror h*n skruvar igen butiken nu och går hem haha. Jäklarns unge. Jag kan ju inte direkt ta åt mig äran för arbetet med färdknäpparna om man säger så ^^ jags tår för lekplatsen mest ;)

Godisbit - Ja det är en väldigt bra ide att äta! Hjärnsläpp. Hungern brukar ju säga till för ofta istället, nu sa den ingenting. Blir mer o mer som mitt ogravida jag hehe. Då får jag äta på klocka för att inte glömma typ hehe.

Mamma070912 - Det värkar rackarns som att du hinner från bb innan jag kommer dit. Dålig planering ;)

Fyran - Illamåendet och huvudvärken slipper jag, hoppas den betyder nåt så det inte är i onödan. Uscha. 

Idag har jag nästan haft en perfekt ledig dag. Umgåtts med folk under hela förmiddagen och en del av middagen, antagligen därför jag glömde äta fast den innefattade fika. Men bara kaffe räknas ju dåligt. Sen till affären för att gå bärsärk. Brukar hålla hårt i mig men idag fick jag köpa allt jag ville. Hahahahaha. Det resulterade i: 1 förp choklad pudding, korv + bröd, 1 chips + dip + 1 ostbågar + (lite lösgodis till bb väskan viktigt att notera ;) ) + mjölken som jag åkte till affären för att köpa. Haha jisses. Men nu. Vem har inte nån plats att äta kvar fast jag skulle få ha godisfrossa ikväll. Morf.

Kram och hoppas ni ska ha en så smärtsamkväll som möjligt allihop så kanske vi hörs imorgon ;)      

• RockTheRebell

Husmodern - man kan ju hoppas! 41+4 imorgon. Är ju bara 45 minuter kvar av idag så kan lika gärna skriva imorgons siffror hehe. Men ingen värk nånstans så betvivlar det :/ datum för igångsättning 12e. Men jag är ju redo sa de på kontrollen här om dan så det är väl liten son inte vill skicka signalerna..

Svar på tråden Augustibebis 2012