Augustibebis 2012
Eller så väntar du en halv till 3/4 dels elefantkalv i stället för en kut =)
Eller så väntar du en halv till 3/4 dels elefantkalv i stället för en kut =)
En sån prick! Vet inte om jag hade gått därifrån skrattande!
Fast det kan beror på att hormonerna hälsade på ordentligt idag! Imorse när jag jobade kom sambon förbi och frågade om allt var under kontroll. Från ingenstans står tårarna ut som på en manga-figur och jag kan inte säga nåt. Så han kommer och kramar mig och frågar men vad är det kärleken!? Då får jag fram hulkande * Snyft, snörvel jag vill ha en banan!
Pinsamt,, haha, Men jag var så vimmelkantig och yr som jag var nära på stupfull bara en kvart innan. Men jag hade börjat få tillbaka balansen när han kom. Otrevligt var det i alla fall! Sen efter jag hade ätit domnade höger handen bort wn halvtimme! Helt knäppt..
Hej hej! Saknat er hela dagen ;)
I vår mage tror jag det bor en pojk än så länge utan synligare tecken. Hade ju det som första tanke när jag såg plusset. Inget illamående eller spyor för fem öre utom det med yrseln och "banan-cravet" igår :P Hyn är fortfarande fin för att vara min. En finne som inte går klämma tror jag, men pillar jag inte slipper det nog bli nåt. Det känns nästan oförskämt att få må så här bra mot vad man läst flera ev er fått gå/går igenom! Men det är så mkt som inte går att tyda vare sig med eller utan synliga tecken. Och känslan kan säkert ha fel den med.
Pojknamn har vi var sitt som vi haft i evigheters som "sitt" egna. Sambons namn är dock upptaget av syrrans pojkvän sen 2 närmare 3 år. Hans bäste vän med flera har inte valt det namnet för att det var hans namn eller att det skulle bli flera som hette det då (Lite trångsynt tycker jag, först t kvarn. Men mycket respekt i att göra så iofs. I frågan var det inte föräldrarnas namnönskan utan storebrorn som gillade det namnet för att hans bäste vän hette det).
Utefter det här.. tycker ni man kan ha det namnet då trots omständigheterna, eller inte? Det är så svårt. Syrrans pojkvän är verkligen en bra person och jag ser inte dem göra slut. Men man vet ju aldrig. Som andra namn tycker sambon det blir förstört för ev lillebror. Men sen tycker vi båda att vi inte kan döpa någon till det av eventuella söner för jobbiga känslor för min syster till namnet. Krångligt! Mitt namn som jag valt är dock free to use så jag är ju inte så ledsen för detta. Men jag hade också vant mig vid att sambons starka önskan om att få använda det namnet han alltid gillat om det nu såg ut som en sån person som tittade ut.
Flicknamn har vi ett par som vi tycker om båda två så där är det att enas om vilken av dem hon skulle se ut att vara =) Några stavelser vi möjligtvis kan få enas om.
Vi tycker inte vi kan använda namnet för det är så mycket han. (Syrrans pojkväns) Så på ett sätt vore det ju bra om det var en flicka så slapp man den situationen alls. Men jag tror det är pojke. Och den berömda kinesiska också. Men som sagt det återstår att se ju. Sovmorgon idag! Men var så klart tvungen att ligga vaken i 2 timmar mellan 6 och 8 till ingen nytta för att sen somna o vakna lite dötrött som när jag somnade. Drömmer inte så mycket jag vet om. Men jag vaknar väldigt mycket och inte bara att jag behöver på toa så jag antar att jag drömmer fast inte medvetet.
Hade det varit min sambo hade han enbart att följa med iförd tvångströja och silvertejpskavle för att inte riskera strypning.. Hahaha
Bara ett inkast. Du har inte blivit överkänslig mot laktos eller någonting Aprilia1977? Jag kan känna igen mig i hur det var när jag blev det på symptomen och viktnedgången du beskriver. Fast självklart var jag dålig i magen med. Men jag blev allergisk. Är man känslig så kanske det är annorlunda. Man kan ju bli allergisk/överkäsnlig mot nya saker som man tål när man är "ogravid". Jag har till exempel fått sluta med parfymerad tvål nu för det kliar som attan över hela kroppen när jag duschat med det. Men samma jäkla tvål hade jag för 11 veckor sen och tidigare ändå med! Knas. Hoppas verkligen på bättring för dig!
Idag var jag och tränade bollcore för andra gången sen jag visste om liten. Det kändes konstigt. Var är min kondis?! och ligga på mage på bollen är det också slut på snart! Blandning mellan pilates och core kan man säga att det är. Det får nog bli combat, pump o dans för mig i forts.
Hej hej!
Här måste man vara 35 eller mer för att få KUB. Så vi får ju vänta till va.18 eller nåt ungefär. Känna långt dit. Men tiden har gått rätt fort hittills.
Jobbar mkt så följer er/oss via telen ibland på lunch osv. Läste att era sambos/vadninuär misstror er eller ja i alla fall är lite tykna. :( Hoppas dom kommer över det och inser. Min sambo älskarj ag bara mer och mer för varje dag även om jag inte trodde det gick. Jättesnäll och skämmer bort mig. Kanske inte men han hjälper mig ialla fall och säger inte ett ord o att jag utnyttjar någonting. Fast i och för sig måste han märka en riktigt personlighetsförändring. Vanliga fall är vi duracellkaniner vad det gäller att hålla igång med jobb/intressen/osv. men nu jobbar jag och stendäckar.. haha. Han måste längta efter tvsällskap...