Augustibebis 2012
Jag köper en bb för att hjälpa hållningen o mag/ryggmusklerna då jag har problem m diskbråck om mina muskler inte är i trim men jag tror jag hade gjort det ändå ![]()
Jag köper en bb för att hjälpa hållningen o mag/ryggmusklerna då jag har problem m diskbråck om mina muskler inte är i trim men jag tror jag hade gjort det ändå ![]()
Man ska gå på sitt midjemått som ogravid. Det är ett rätt brett spann m t.ex 94-111 sa en tjej som anv. det.
Oooh! Grattis till lilltjejen ![]()
Hej hej! Idag ska jag ned en vän till ikea. Tjuvkänner på gp'n lite
Jag och sambon, främst jag skrattar mycket åt förlossningstråden. Lite terapi. Finns många sidor att bläddra i!
Vårt sjukhus är 5 kr/h och 20/dygn. Hmmm, jag letade efter min tapp för skojskull. När jag trodde jag inte hittade den upptäckte jag att jag va i den bokstavligt talat. Inte långt in alls. Mjukare än pussmun o allt va det kunde va? Haft mkt tryck neråt idag. Ska det va så? 30+6 i en timme till
bebis hickar o vart lugn innan, bara möblerat lite.
B.tryck: 125/60 Urin: allt bra Inget blodprov idag Vikt: 84, samma som förra gången, 10 + sen inskr. Ingen viktuppgång på mig sen dryga månaden. Hj.slag 142 Sf: 31 Vecka: 31+0
Inatt har jag sovit nåt helt underbart! Fast sovit skit så många innan att jag fortfarande känner mig som nåt dunderklumpen dragit över... MEN! sista arb.dagen idag
och det är 4 h kvar inkl.lunch woop woop
Det är inge temperaturen i sig vare sig varmt eller kallt. Men solen däremot?
Mycket smart 7e himlen ^^ inte köpt babyskyddet eller sängen, eller kläder än. Men då behöver jag inte köpa massa mössor.
Inget fel på det Angelica! Så kan det va. Huvudsaken är att hon blir mätt o växer på det. Kram!