Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Augustibebis 2012

Tack för tipset AR. Har överrörliga höfter från början o har nog sovit med musklerna i ytterläge på högerhöften då jag bara sover på vänstersidan av mig sj. Får ont i inre organ. Och kan inte andas ordentligt alls i snudd till att bli yr. Känns oschyst mot sambon att han bara får se den "vackra" sidan sen ett par månader haha. Höften gör inte ont längre när jag fått rört på mig halva dan och jag känner mig hyfsat snygg i kläder från innan graviditeten. Får nog bli ett kort sen! Jag var o besiktade vår hästtransport förut o fick en anmärkning att komma tillbaka för. Inom en månad sa han och att jag skulle ta ordentligt hand om mig tills dess xD helt random människa. Kände mig lika nice då och hade redan fixat mig för o inte behöva lägga tid på det efter när ballonger o annat skulle fixas.

• RockTheRebell

Ninime! Precis så som du skrev mår jag om jag ligger på höger. Skitotrevligt! Men på rygg eller vä sida är inget konstigt jag känner av. Fast bebis är ju inte så tung än så det påfrestar inte lungorna så mkt när jag ligger på rygg.

• RockTheRebell

Känner mig mer som en Shire, men ardenner lät mer smickrande så det tar vi! va på andra delen av föräldrakursen idag. Psykolog, jurist och mvc/bvc var det. Intressant stundvis och bra att höra saker ibland. Skillnad om giftemål och sambo mm.

• RockTheRebell

Napp får vi se hur vi gör beroende på barnet. Men lördagsgodis blir det inte innan man slutar med napp däremot har vi sagt. Jag tänker packa väskan några veckor innan men inte köpa godis o vatten innan för då g det bergis över o blir gammalt då är jag hellre utan godis.

• RockTheRebell

Natlup: kul du säger det! Igår var jag jättefet hela dan. Fast hade ledig dag så det var meningen att inte göra nåt. Hormongråtandet fångade mig också på förmiddagen. En film där ett husdjur dog och så är det runt veckorna jag tog bort min hund förra året. Dålig kombo! Sambon kramades o strök kinden.

• RockTheRebell

Till och med de trevliga handläggarna på FK är pantade... Ursäktar berörda men just nu är dom det Haha. Han talade om för mig att jag skulle föda barn den 11 aug. Nej sa jag, 28 är det beräknat och så pågick det i 10 min tills jag bad honom skriva in pers.nret han inte frågat om än för grav.penning tiden han sa va också tokig, och då va det visst 28:e.. Kunde gjorts 9 min tidigare. Tänk om han får rätt på datum dock ^^

• RockTheRebell

Svullna anklar/fötter/ben är mitt gravidproblem. Värsta dagarna är det typ rakt fr knäna ner till hälen.. Och tårna ser ut som tjockisar.. Är glad när jag har anklar! Haha. Men jobbar i hårda skor med ilägg så bra det går på betong underlag hela dagarna.

Svar på tråden Augustibebis 2012