Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Augustibebis 2012

Husmodern - okej. Idag eller ja nu inatt efter färdkn moler det iaf där så får vi se vad som händer! Såg inte ditt bf i bflistan vilket datum var du beräknad? Hur man blir igångsatt beror ju lite på tur och annat också verkar det som.

• RockTheRebell

16.09 kom vår sån. Värkar fr 01-12 sen blev det värksvaghet så de tog hinnorna o jag badade.hände inte så värst mkt mer än det blev dropp. Nåt så in i bänken. Det gicl för fort för eda så det blev bara lustgas för mig + duktig massage sambo. Pilagesbollen var guld värd. Natti o tack för hejja hejja

• RockTheRebell

Son och pilatesboll såklart. Autostavning... Håller tummarna för er tur. Hade vi inte åkt on på de värkarna hade det inte varit någon son förrän på onsdag då värkarna klingade av men personalen tyckte det var skam när jag jobbade så bra och inte hade smärtlindring än. Bada var görskönt, men jag klurar på om det bromsade det. Fast inge duschen innan vi åkte gjorde det. Kramar!

• RockTheRebell

Hej tjejer och tack:) killen vägde 3770 och var 52 lång. Han ser proportionerlig ut liksom hehe. Just nu nanar han bredvid bröstet före jag trodde han var hungrig.. luring! Jag gick ju 2,5-5 km/dag men det hjälpte ju inte. 2 timmar efter färdknäppen däremot började jag filura på att klocka värkar för de kanske inte skulle lura mig ändå. Men värkarna fick ju förstärkas efter 11h som ja kanske redan skrivit då det blev värksvaghet men jagd antar att mitt problem är att utsöndra rätt eller alls några hormoner. All man kan nog säga att vi iallafall startade vår egen igångsättning ;) på onsdag middag får vi åka hem så sen kommer det bilder. Just det! Vi sa inte t några andra än er att vi åkte in. Och har varit bombade sen bf. Så vi har svarat sporadiskt på de där. Men inte igår. Tror ni folk va nyfikna? ^^

• RockTheRebell

imorgon hoppas vi få åka hem. Alla tester och höft-Ul'et var bra. Bara läkarundersökningen kvar. Dock är det på hårfint gränsen för tidig hemgång, eller inte med ett par timmar. Känner inte för en tredje heldag här bara för det och behöva komma tillbaka. Annars kunde ja ju åkt hem igår morse ändå. Tjötigt. Men allt är ju iallafall bra

• RockTheRebell

Usch Husmodern.. :( +12 var inget kul. Men det är närmare än någonsin förut denna graviditeten! Kan du inte skämma bort x dig med något gott du verkligen vill ha el dyl? Jag har dip i kylen o chips i skåpet jag skulle äta kvällen 12+ men det står fortfarande kvar där. Kram!

• RockTheRebell

sedär ^^ Hade jag kollat här innan bildtråden visste jag ju svaret. Att gå bärsärk i "godisaffären" är förlossningssymptom. Gratulerar till era underverk =) Mitt behöver en date med skötbordet känner jag.. Är denna tråden "klar" nu? Missat nån kanske?

Alla tankar annars till Hejåhå.. :( 

• RockTheRebell

Anton hade 124 och 148 och några pratade på att vi skulle vara vaksamma andra viftade bara bort det. En nyans av gul var han väl. Men mest bara lite under ögonen. Märkte skillnad på äldre och yngre personal. Menar, vi var ju 102 bort från 250 ens.

Svar på tråden Augustibebis 2012