Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Augustibebis 2012

Tack alla rara. Visst kommer han finnas där. Han va den första som fick veta om liten och sådär så speciell har han alltid varit för oss. Det är så hemskt ändå. Gade han varit sin egen hund hade han sluppit lida sen november när det började barka utför. Så det är bättre för honom nu. Store starka karlns armar var tunnare än mina och innan var de i alla fall 4 ggr storleken av mina.

• RockTheRebell

Jag är mycket trött just nu!

Så vacker lilla Sofia! Hoppas så på att allt artar sig :)

Sixten är rätt gulligt, men min morfars bror heter det och han är inte gullig... xD En riktigt gris. Så för mig är det namnet inget. Men utan personlighetskopplingar så!

Vi var på Näl o information om förlossningen igår. Det gjorde det ännu lite verkligare för sambon. Men frågan om man fattar när babyskyddet är på g hem vet jag inte. Det är nog när mat och skrik nätterna är igång ;)

• RockTheRebell

Man försöker ju tyda vad det kan va även om det ska va en överraskning ^^ men det går alltid till att det kan vara vilket som med våra olika tecken o symptom.. Jaaa jag skakar på julklappar om hag hittar dem fast det gör jag aldrig. Haha

• RockTheRebell

Min karl är från början förbjuden att vara någon annanstans än vid huvudänden ^^ jag vill ju kanske ha fler ;) hahahaha. Men när magen hoppar och far om kvällen ligger han gärna och kollar. En bit av verkligheten liksom.  Han frågar om man inte kan reta "den" så att den hoppar igen när den gått och lagt sig för kvällen haha ^^ men det är inte behov av att hjälpa den örra sig nu för det visar sig själv så väl. Kul att han är så intresserad tycker jag. På måndag är det föräldrakurs här. Får se vad den har att erbjuda!

Skönt att få bra besked nalup! Mitt socker är också mer åt högt än normalt, men det är min normala nivå som gravid verkar det som. 

• RockTheRebell

Hej hej? Här är morgonen också elak mot mig! Vörjade jobba kl 6 behöver gå uåå halv till 20 i nån gång.. Men nog fan vaknar jag 5... Well well! De va bara o gå upp. Idag ska jag plocka m mig mor o åka t bästa bebisaffären som tyvär ska konka. Men för den lilla glädjen är det massa nya prylar t halva priset.. Konstigt vi inte köpt vagn där för en vecka sen eller två!

Svar på tråden Augustibebis 2012