• NiniMe

Augustibebis 2012

Så då har jag varit hos bm en snabbis och jag ska dit igen på tisdag för att få träffa läkaren, blir förmodligen sjukskriven... Usch det känns trist för gud vad tiden kommer bli lååååååååång här hemma... Har även varit i kontakt med sjukgymnast IGEN för att se om jag kan få ett specialanpassat bälte.... Tvi för foglossning..

• NiniMe
    mammsen skrev 2012-03-22 09:31:38 följande:
    Jag har bara foglossning de dagarna jag jobbat och ca 2-3 dagar därefter, fast min foglossning är inte "from hell" utan så att jag kan leva med den, jag jobbar i stötar och är sedan ledig ca en vacka då coh då =)

Hoppas din foglossning blir bättre om du får vara hemma lite även om den inte försvinner helt! =) 
    Jag känner att jag kan leva med detta som det är nu men när jag har jobbat ett par timmar så är det olidligt... Har ju två busar här hemma med och vila höfterna är inte det lättaste hahaha Jobbar som uska på ett äldreboende så det är mycket lyft och mina kollegor blev lidande igår...
  • NiniMe

Ohh jag måste bara arga av mig lite... Min systerdotter fick reda på att hon var gravid några veckor efter mig, nu har vi båda varit på RUL och ja där fick vi samma bf... Jättekul verkligen, men jag PALLAR inte med att hon hela tiden ska ha det som jag har det... NU tänker jag gravidmående... När jag mått illa så har hon mått SÅ mycket mer illa och så mycket längre, så fort jag sa att jag kände lillan sparka så gjorde hon det också, givetvis några timmar senare efter hon hade sett att jag skrivit de på fb..