Sommaren12 skrev 2012-04-07 13:13:09 följande:
Ninime: Synd att alla inte förstår att det är FL är ett diksussionforum, alla kommer inte att tycka likadant som en själv. Så länge man inte hoppar på någon eller kränker någon, jamen allt sånt som går emot de forumregler som finns, så kan inte folk gnälla. Men det kommer folk göra ändå, tror det är dels för att just barn är ett otroligt känsligt ämne och alla tycker ju att de vet bäst när det gäller sitt barn, att få ett "råd" kan en del därför ta snarare som en pekpinne. Och så är det mycket gravidhormoner som spökar här så en del brusar upp över ingenting. Dessutom så har inte alla medlemmar förstått att det visst finns trevnadsregler i alla forum utan kontrar med att "jag får säga vad jag vill, hur jag vill, när jag vill". Så är det faktiskt inte i ett forum, det finns en hel del "vett och etikett" som ska följas för allas skull och därutöver rent etiska regler. Har kommit och gått personer i trådar som jag har lust att banka skiten ur haha men så länge man håller sig lugn och tänker på hur man själv bär sig åt så brukar trådar behållas skapligt trevliga. Jag tycker inte du har varit otrevlig det minsta btw!
Det som hänt har faktiskt inte varit på fl hehe... Jag är absolut inte någon som går in o säger att si och sähär ska du göra, jag skriver oftast att så här kan man göra, så har jag gjort och det funkade här...
Jag som person menar inte att det jag säger är det som gäller..... Där jag kom i diskussion var en mamma som hela tiden kommenterar mig när jag skriver ex till en annan mamma om råd, och hon flyr i taket och tycker att jag ska minsann inte komma och läxa upp henne osv... Och saken är den att läser man det jag har skrivit så ser man tydligt att jag inte menar det så som hon tolkat.. Försöker tänka på smilysar så man ska fattar att jag inte menar blodigt allvar hahaha...
Nä jag vill bara få fram här iallafall om jag är otydlig eller så, så fråga eller säg till mig... Jag tycker mycket om att diskutera men inte på fjortisnivå.. Och jag är mycket öppen för andras ideer och förslag, SPECIELLT om jag själv ber om det..
Och jo visst kan jag smälla till på alla tio, humör har jag, speciellt när en människa inte kan lyssna trots flera förklaringar osv....