Augustibebis 2012
(och lite äckelvarning...) Skulle kissa och märkte att det kom MASSOR med slem. Typ en dl eller nåt. Mina tankar går genast till den legendariska slemproppen som går ett tag innan förlossning. Nu har jag panik för att det ska va det!! Är ju leversjuk och min överläkare på spec mödravården hade tagit fram massa statistik på att det är rätt vanligt att de med samma sjukdom som jag får prematura barn.
Känner ni igen detta ni som har barn sen innan? Bör jag ringa nånstans?!
Mammsen: Kul men jobbigt med renovering. Vi har hållt på lite pö om pö sen vi flyttade in för ett halvår sen. Nu är det sovrummet som ska fixas, men det är bara två väggar som ska målas en strykning, vitt på vitt (inte så jobbigt alltså) och sen ska mannen och pappa tapetsera och bygga ihop stora garderober. Själv ska jag koka kaffe och titta på haha! ;) Sen ska vi fräscha till badrummet med lite ny färg (där är halvkaklat) och ny inredning, krokar och sånt. Skulle egentligen totalrenoverat men offerterna var så dyra och sen har vi vant oss så nu tycker vi där är rätt fint ändå hehe. Gästrummet ska bli barnrum, men vi tänker inte fixa där förrän bebisen ska börja sova där inne om nåt år eller två. Ev tidigare om vi märker att det behövs mer plats för leksaker och sånt.