• NiniMe

Augustibebis 2012

RUL idag och gahhh vad nervös jag är Har inte kunnat sova på halva natten.. Så nu sitter jag här och ska vara på rul kl 9,20 så spännande och jag hoppas allt är bra med mitt lilla Hjärta

• NiniMe
    anneh skrev 2012-03-05 05:25:37 följande:
    Lycka till idag NiniMe!
    Tack.. Jag är nervös som fan.. Vill att allt ska vara bra därinne.. Många har varit bra på att berätta tråkigheter från ul så nu sitter man här och tänker på allt som kan hända...
  • NiniMe

Hejsan tjejer :) nu har vi varit på rul, allt såg bra ut och det låg en helt underbar liten flicka i magen.. Moderkakan låg i bakvägg och det blev ändrat från den 31 juli till den 26 juli :) svävar på moln nu...

• NiniMe
    Sommaren12 skrev 2012-03-05 17:46:08 följande:
    NiniMe: Va söt hon är! :) Håller hon händerna för ögonen? 

Att ha chassit i trappuppgången är inte heller något alternativ. Man får helt enkelt inte ha saker stående där eftersom det är utrymningsväg. Det gäller alla trapphus i Sverige såvitt jag vet men sedan hur det följs eller föreningarna bryr sig om det är ju en annan fråga. Här säger de i alla fall till. Så svårt det där, känns nästan enklare att köpa en hiss än en vagn... ;) 
    Tack Det tror jag inte hon gjorde men det ser så ut

Nu har vi beställt en vagn,
    denna blev det

• NiniMe
    Sommaren12 skrev 2012-03-05 17:48:42 följande:
    Hur långa är era bebisar ni som gjort rul? :)
    Hon sa aldrig hur lång hon var från topp till tå, men huvudet var 44 mm tvärsöver, och hon vägde 234 gram =) (19+3)
  • NiniMe
    Naimis skrev 2012-03-05 18:15:22 följande:
    Vilken superfin vagn NiniMe
    Ja jag digga den som tusan och den verkar så smidig, hoppas den uppfyller mina förväntningar
Svar på tråden Augustibebis 2012