Augustibebis 2012
Lycka till
Tror att jag tränar på som vanligt och hoppar över sådant som inte känns bra.
Tror att jag tränar på som vanligt och hoppar över sådant som inte känns bra.
Inte så mycket andra symptom heller mer än trötthet och att jag inte är sugen på kött. Annars känns det som vanligt!
Villnu: Verkligen galet :)
Jag har precis tränat! Cyklade de 4 km till gymmet, 1 timmes combat-träning och 4 km cykling tillbaka! Tror att jag kommer sova gott inatt :)! Det kändes bra men funderade hela tiden på om jag gjorde nån rörelse som jag inte borde... Svårt det här när man är helt ny.
Så bra med alla erfarna som kan allt om barnvagnar. Själv hade jag ingen aning om vad det fanns för olika märken ens. Har ju hört Emmaljunga, men annars har jag noll koll.
Har börjar kolla runt på nätet efter mammakläder. Blev förvånad över att Lindex och KappAhl inte har några. Verkar bara vara H&M om man inte vill betala hur mycket som helst. Och så blocket då... Någon som har nåt mer förslag? När brukar man behöva börja med mammakläder, ni som vet?
Ari: Ja, precis som du säger så har jag tänkt att det främst är byxor man får börja använda tidigt. Får redan knäppa upp jeansen när jag sitter ner. Det är verkligen inte skönt med en kant som trycker in.
Köpte de där byxorna på Stadium som någon tipsade om. Otroligt sköna! Men de kan man ju kanske inte gå runt med till vardags :).
Ska absolut kolla loppis och blocket. Gillar oxå dyra grejer billigt :)
Vad häftigt Kampis! Jag har varken hört nåt hjärta eller varit på VUL. Så jag vet egentligen ingenting. Får vänta på RUL, men det känns helt ok.
Köpte ett paket mammakläder på blocket igår så de håller jag på att tvätta nu samtidigt som jag bakar bröd :).
Och så har vi bokat en resa!! Åker till Kanarieöarna i februari. Ska bli underbart!
Ellen: Ni ratar Kanarieöarna då eller? Inte vårt drömresemål direkt men hittade att Puerto Rico på G C är mest solsäkert så fick bli det. Hade varit underbart med lite sommarvärme i feb.
LundinEk: var i NY i påskas. Väääldigt mycket folk. Stor skillnad mot när vi var där sist i juni. Man kunde knapp gå på gatorna. Alla amerikanare har tydligen också ledigt vid påsk så där var extra mkt turister. Men shoppingen är fantastisk så det var värt det! :)