• Juliette

Augustibebis 2012

13/3 v 19+0.

Åhh, huvudvärk som inte vill gå ööööver!

• Juliette

Sommaren12: Precis samma här. Inte mysigt att vakna med huvudvärk. RUL samma dag :)

• Juliette

Gadget: Har oxå tänkt på det där med vätska. Har varit bra att dricka men de senaste två dagarna har det kanske blivit lite för lite. Får skärpa mig!

Torr är jag också! Helt galet. Och det kliar något fruktansvärt särskilt på ryggen och brösten. Nån som har tips på bra kräm att smörja sig med?

• Juliette

Hehe! Nej, jag brukar oxå vara torr på vintern men det här är extremt. Tror inte att brösten brukar klia så här :).

• Juliette

Haha, bor i kaffe, så sött!

Min huvudvärk försvann, jobbigt att du har så ont Sommaren12. Hoppas det släpper!

Usch, får lite panik angående det där med föräldraledighet. Jag fattar verkligen INGENTING av det ni diskuterar. Hjälp! Mycket att läsa in sig på...

• Juliette

Hej hopp!

Kul alla som får små buffar och kan lyssna på hjärtljud. Här känns det inget än men magen syns ORDENTLIGT. Kul, men får rätt mycket kommentarer om att den är stor och att det kanske är tvillingar. Kanske det är, haha! Fast jag tror inte det själv.

Åker på semester imorgon så kommer att ha mycket att läsa när jag är tillbaka om en vecka. Men det ska bli sååå skönt!! Ha det så bra så länge!
    Kram!!

• Juliette

Hej alla!

Var ett tag sedan jag skrev nu, men jag har haft koll på er och läst och kollat in era fina bilder. Grattis alla som varit på UL och fått veta att allt ser bra ut.

Var ju iväg på Gran Canaria och hade en helt underbar vecka med sol, bad och bara slappa. Började känna lillbebben första dagen på semestern när jag låg i solstolen Glad sedan kände jag den lite varje dag. Då var jag i v 16.

Nu sparkas det för fullt och till och med mannen kan känna det. Häftig känsla!

Har också fått en smygtitt på UL då jag sökte akut för att kolla att jag inte läckte fostervatten. De skrämde upp mig lite på sjukvårdsupplysningen men det var helt vanliga flytningar som tur var. Fick i alla fall se att det bor en livlig krabat i magen med armar, ben och huvud Flört men får vänta till om en vecka för RUL för att få veta mer detaljer. Spännande!

Cravings är salta nappar! Har alltid en påse i väskan Tungan ute.

• Juliette

Lund blir det nog här. Men Malmö är ju också nära. Bor mitt emellan. Har egentligen ingen direkt koll på vilket som är bäst när jag tänker efter...

• Juliette

Sommaren12: Har också hört bra om Lund men har inte hört mkt alls om Malmö. Mer än att jag själv är född där och min mamma var nöjd :). Men det var ju ett tag sen...

Konstigt med BM som säger att man inte kan känna nåt i v 18. Jag hade väntat mig att inte känna nåt förrän runt v 20 men kände redan i v 16.

Idag har jag känt min så fort jag suttit ner på jobbet. Känner som små fossingar långt ner :).

Men jguz, precis som andra skrivit så ska du inte oroa dig. Det är ju väldigt olika hur tidigt man känner.

Svar på tråden Augustibebis 2012