Augustibebis 2012
Kotten: Löpning tror jag stenhårt på. Saknar det nu. Kom igång så bra med det i somras och höll min vikt superbra trots slarv med maten och nu gör det ont i ryggen om jag springer :(. Men sen ska det springas, minsann!
Kotten: Löpning tror jag stenhårt på. Saknar det nu. Kom igång så bra med det i somras och höll min vikt superbra trots slarv med maten och nu gör det ont i ryggen om jag springer :(. Men sen ska det springas, minsann!
NiniMe: låter hur bra som helst! Vill man så går det, alltså!
Tack alla som delar med sig. Känns mycket bättre nu :).
Hehe! Blir kanske lite tight med tjejmilen i september. Du får komma igen nästa år.
Jannonym: Underbart att höra att allt är bra! Haha! Vad rolig kommentar din man fällde. Helt rätt! :).
Ingen som visste något om den där vagnen jag undrade över igår? Teutonia Mistral?

Tror jag hittade fem st. Har ALDRIG sett det förut... Tror ni det kan vara gravidhormoner? Nån som varit med om det? Och i så fall, går det över?! Vill inte bli vithårig än, är ju liksom 26 år... 
Dag 100 idag!! Håller med Anneh, tiden går jättefort!
Emellanåt tänker jag också att jag kanske bara inbillat mig allt. Och jag ska inte på UL förrän i v 20!! Hade varit skönt att veta att nåt lever där inne... Men det gör det väl? Magen växer ju ;).